Meer dan de helft restaurants wordt geremd door personeelstekort
Meer dan de helft van de restaurants wordt in de bedrijfsvoering geremd door het huidige personeelstekort. Dit blijkt uit onderzoek van Misset Horeca. De restaurants laten stoelen leeg of sluiten een dag extra.









