MyOrder gebruikt voor het betaalgedeelte Rabo Mobiel en SMS Betalen, de mobiele betaalldienst waar de bank afgelopen zomer mee van start ging. Die dienst is ook beschikbaar voor niet-Raboklanten.
Enthousiast
De afgelopen maanden testte Itis MyOrder in een horecazaak in Groningen. Volgens het bedrijf is 'meer dan 90 procent van de gebruikers enthousiast' en gaf driekwart aan MyOrder vaker te gaan gebruiken.
Tijdsbesparing
Itis denkt ook dat MyOrder het horecapersoneel tijd bespaart. In plaats van eerst de kaart te brengen, dan de bestelling op te nemen en na afloop nog af te rekenen hoeft nu alleen nog maar de bestelling gebracht te worden. Daarnaast is het een groot voordeel dat de menukaart flexibel is en er minder contant geld in omloop is. Het bedrijf werkt ook aan een introductie van het systeem bij bezorgrestaurants en bioscopen.
Landelijk
De Rabobank noemt MyOrder 'een belangrijke test op het gebied van mobiel bestellen en betalen in aanloop naar een landelijke uitrol in het komende voorjaar'.