De samenwerking is een logisch gevolg van de ambities van Bidfood en Albert Heijn, gecombineerd met de wensen in de zorgmarkt. 'Veel zorgorganisaties hebben behoefte aan een leverancier die hun professionele keuken bedient. Tegelijkertijd zien wij een groeiende behoefte aan een goede invulling voor kleinschalig wonen', vertelt Selma Postma, verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten van Albert Heijn.
Klein- en grootschalige zorg verdeeld

Samen naar betere zorg
De samenwerking sluit aan op de visies van beide partijen. Slootweg: 'Sinds maart 2017 benadert Bidfood de zorgmarkt met de nieuwe propositie ‘Samen naar betere zorg’. Want alleen ga je misschien sneller, samen kom je verder. Om de zorg beter van dienst te zijn, gingen wij daarom op zoek naar een vooruitstrevende partner die niet onbekend is met de zorg en landelijke dekking heeft. Dat gaat allemaal op voor Albert Heijn.' Postma vervolgt: 'Alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen, dat is onze missie. En daar hoort ook de zorg bij.'