De actie 'Steun je stamkroeg' die op 31 maart 2020 werd gelanceerd om horecazaken een hart onder de riem te steken, heeft maar liefst €37.500 opgeleverd die voor 100% direct naar de deelnemende horecazaken gaat. Omdat de horeca per 1 juni weer open mag, is de actie gestopt.
Met de actie ‘Steun je stamkroeg’ riep kruidenlikeur Schrobbelèr stamgasten op om online alvast een rondje te bestellen, om hun kroeg te steunen. Een waardebon (ter waarde van vijftien euro) was goed voor acht borrels Schrobbelèr. Het volledige aanschafbedrag kwam ten goede van de horecazaak. In totaal zijn er 2500 waardebonnen verkocht, dat komt neer op 20.000 borrels.
Nu de horeca weer deels open mag, stopt de actie. 'De actie werd boven verwachting enthousiast ontvangen door zowel horecaondernemers als hun gasten. Veel horecazaken hebben het dankzij de Coronacrisis erg zwaar. Wij hopen met deze actie een kleine bijdrage te leveren en wensen natuurlijk alle ondernemers veel succes met de heropening', aldus Jan Eijsermans van initiatiefnemer Schrobbelèr.
Over Schrobbelèr
Schrobbelèr is een kruidenlikeur uit Brabant met een traditie van ‘samen proosten’. Het ontstond in de jaren ’70 in het huisbarretje van Jan Wassing.
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.