Gesponsord

'De kaars van nu en de toekomst kleurt groen'

'De kaars van nu en de toekomst kleurt groen'

Feest in Schijndel: Bolsius blaast dit jaar 150 kaarsjes uit. Nederlands grootste kaarsenfabrikant viert deze verjaardag met een nieuwe look & feel: frisser, dan ooit!

Brand experience manager Linda van de Wiel: ‘Bolsius Professional is er voor de horeca-ondernemer. Samen zetten we iets bijzonders op tafel. Echter in deze tijd waarin de horeca wederom hard getroffen wordt, steken wij een kaarsje aan voor jullie. Graag nemen we jullie wel alvast mee naar waar we achter de schermen mee bezig zijn’.

Let’s bring the extraordinary to the table’ is de nieuwe campagne waarmee Bolsius Professional vanaf dit najaar inzet op ‘Style & Substance’ oftewel stijl en duurzaamheid. Een complete collectie kaarsen in een nieuwe jasje. Voor iedere horecaprofessional is er een passende kaars met de kwaliteit, perfecte vlam, maximale performance en gebruikersgemak zoals alleen Bolsius deze kan garanderen.

Grondstoffen

In een wereld waarin duurzaamheid de nieuwe standaard is heeft Bolsius Professional de daad bij het woord gevoegd. De liefde voor mens en planeet is onder andere vertaald in het gebruik van de grondstoffen; de kaarsen bevatten plantaardige wax, afkomstig uit Europa en zijn vrij van palmolie en dierlijke vetten. Deze ‘mission green’ gaat gepaard met de vertrouwde kwaliteit. Samen met Bolsius Professional zet je iets bijzonders op tafel én creer je de ultieme sfeer voor je gasten.

Intiemere sfeer

Van nature leidt echt kaarslicht al tot een positievere gastervaring blijkt uit een recent onderzoek van Multiscope in opdracht van Bolsius. ‘Echt kaarslicht zorgt voor een intiemere- en meer ontspannen sfeer en gasten geven aan zich uitgenodigd te voelen, langer te blijven zitten en zelfs nog iets extra’s te bestellen’. Bovendien beoordelen gasten hun horecabezoek hoger wanneer er echt kaarslicht aanwezig is,’ bevestigt shopper marketeer Cerès Cornelissen. Kaarslicht heeft dus niet alleen een decoratieve rol.

Nieuwe uitstraling

Nog een nieuwtje in het jubileumjaar: binnen de nieuwe collectie zijn voortaan ook de producten van Gouda Professional te vinden. ’Wij blijven deze unieke producten leveren met dezelfde kwaliteit, alleen nu onder Bolsius Professional. De nieuwe uitstraling wordt komende periode zichtbaar bij uw vertrouwde groothandel. Brandende vragen?

Dit artikel is gesponsord door Bolsius Professional.

Bekijk deze collectie

Inrichting

Bij de inrichting van je horecazaak en je terras komt veel kijken. Je wilt dat de sfeer past bij het concept en je gasten aanspreekt. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden. In deze collectie tips en inspiratie op het gebied van interieur en exterieur: van het interierontwerp tot meubilair en van routing tot sfeer.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.