Hotelschool The Hague
GesponsordVan een eerste bijbaan in een Chinees restaurant naar managementfuncties over de hele wereld en een eigen horecabedrijf: het cv van Sander Smits leest als een ontdekkingsreis door de internationale hospitality.
GesponsordWat maakt dat een cadeau niet alleen ontvangen, maar ook herinnerd wordt? In de drukte van december wil je medewerkers iets geven dat meer doet dan even verrassen. Het gaat om het gevoel dat je iemand écht hebt gezien en dat je zorg hebt besteed aan de keuze. Precies daar ligt de kracht van kerstpakketten op maat.
GesponsordQuornPro biedt een veelzijdig en aantrekkelijk assortiment voor de professionele keuken: vegetarische en steeds meer vegan producten die breed inzetbaar zijn in talloze gerechten.
GesponsordWat bestellen horecabezoekers in Nederland anno 2025, en hoe denken ze over gedeelde gerechten, portiegroottes en menu-aanbiedingen? Uit een grootschalig consumentenonderzoek van kassa- en betaalplatform Lightspeed onder horecabezoekers blijkt dat het eetgedrag wordt gekenmerkt door een interessante mix van traditie, persoonlijke voorkeur en interesse in vernieuwing.
GesponsordDe oost-mediterrane keuken verovert de horeca. Paulig Pro introduceert daarom de Santa Maria Eastern Med range: zes smaakmakers die chefs direct inspiratie en gemak bieden. Van kruidige Za'atar en Shawarma Seasoning tot romige Tahini Sauce en pittige Harissa Sauce - ontwikkeld voor de professionele keuken en perfect voor moderne menukaarten.
GesponsordKoffie is vaak het eerste en laatste wat jouw gasten proeven. Zorg er daarom voor dat juist dát kopje hen laat terugkomen. Met de campagne 'Hoe loopt jouw koffie?' helpt Mocca d'Or horecaondernemers alles uit hun koffieservice te halen.
GesponsordEen glas in de horeca is nooit zomaar een glas. Het is het visitekaartje van je zaak, het eerste contact met gasten en het detail dat de totaalbeleving maakt of breekt. Maar wat gebeurt er wanneer dat glas langzaam dof wordt, de randen korrelig worden of zelfs kleine beschadigingen gaan vertonen? Het is een sluipend proces dat elke horecaondernemer kent, maar waar weinig over gesproken wordt: glascorrosie.
GesponsordSushi Time is naar eigen zeggen een club van ''sushi fanaten'' die al meer dan 20 jaar gepassioneerd bezig zijn om elke dag zoveel mogelijk mensen blij te maken met verse sushi. Het bedrijf is groeiende, met nu 14 franchisevestigingen waar sushi wordt bezorgd en afgehaald. Ze werken met verschillende leveranciers en dat was niet altijd even overzichtelijk. CEO Sako Hopstaken vertelt over de oplossing die ze daarvoor hebben gevonden.
GesponsordNaleving van een goede keukenhygiëne is essentieel voor de voedselveiligheid, een optimale gastbeleving en het creëren van een prettige werkplek. Het kiezen van het juiste product en het correct toepassen daarvan zijn cruciaal.
GesponsordHij is 23 jaar en barst van de energie, ideeën en inzichten. Stan Roelofs spaarde vanaf zijn achtste voor zijn eigen horecazaak. Onlangs opende hij de deuren van Bistro Het Hoefijzer in Elden. Hoe gaat hij om met zijn medewerkers? Tegen welke uitdagingen loopt hij aan? En wat vindt hij zo 'gaaf' aan KHN?