Jobtimiser
QuornPro biedt een veelzijdig en aantrekkelijk assortiment voor de professionele keuken: vegetarische en steeds meer vegan producten die breed inzetbaar zijn in talloze gerechten.
Koffie is vaak het eerste en laatste wat jouw gasten proeven. Zorg er daarom voor dat juist dát kopje hen laat terugkomen. Met de campagne 'Hoe loopt jouw koffie?' helpt Mocca d'Or horecaondernemers alles uit hun koffieservice te halen.
Wat bestellen horecabezoekers in Nederland anno 2025, en hoe denken ze over gedeelde gerechten, portiegroottes en menu-aanbiedingen? Uit een grootschalig consumentenonderzoek van kassa- en betaalplatform Lightspeed onder horecabezoekers blijkt dat het eetgedrag wordt gekenmerkt door een interessante mix van traditie, persoonlijke voorkeur en interesse in vernieuwing.
HANOS-ISPC Breda is al jarenlang het culinaire hart voor horecaondernemers in de regio. De vestiging bruist als nooit tevoren en ondergaat een toekomstgerichte transformatie, met meer ruimte voor assortiment, inspiratie, duurzaamheid en groei. Vestigingsdirecteur Henk Jansen en commercieel directeur Sjoerd Schelfaut benadrukken: 'We gaan van een fantastisch fundament naar een toekomstbestendige vestiging.'
Sushi Time is naar eigen zeggen een club van ''sushi fanaten'' die al meer dan 20 jaar gepassioneerd bezig zijn om elke dag zoveel mogelijk mensen blij te maken met verse sushi. Het bedrijf is groeiende, met nu 14 franchisevestigingen waar sushi wordt bezorgd en afgehaald. Ze werken met verschillende leveranciers en dat was niet altijd even overzichtelijk. CEO Sako Hopstaken vertelt over de oplossing die ze daarvoor hebben gevonden.
In de horeca is het altijd druk, ongeacht het seizoen. Door slim en efficiënt in te kopen, haal je meer rendement uit je onderneming. Daarvoor is het wel van belang om de juiste leverancier te kiezen.
Een glas in de horeca is nooit zomaar een glas. Het is het visitekaartje van je zaak, het eerste contact met gasten en het detail dat de totaalbeleving maakt of breekt. Maar wat gebeurt er wanneer dat glas langzaam dof wordt, de randen korrelig worden of zelfs kleine beschadigingen gaan vertonen? Het is een sluipend proces dat elke horecaondernemer kent, maar waar weinig over gesproken wordt: glascorrosie.
Gastvrij Rotterdam 2025 biedt meer dan alleen een beursvloer: met zes inspirerende themapaviljoens laat de vakbeurs zien wat er speelt in de wereld van horeca, foodservice en gastvrijheid. Van duurzame concepten tot cocktails en start-ups: je ontdekt het allemaal in Rotterdam Ahoy.
Voor horecaondernemers die hun drankenkaart willen vernieuwen, introduceert het Duitse frisdrankenmerk fritz-kola een opvallende nieuwkomer: mischmasch. Deze frisse mix van kola en sinaasappellimonade is in Duitsland al jarenlang een begrip en wordt nu voor het eerst in Nederland geïntroduceerd. Daarmee sluit het product aan bij de populariteit van originele, alcoholvrije drankopties met meer smaak en beleving.
Van 6 tot en met 8 oktober 2025 viert horecavakbeurs BBB Maastricht haar 70e jubileumeditie. Deze feestelijke editie belooft nóg meer inspiratie en innovatie. Van no/low alcohol en AI in de horeca tot fine dining: BBB Maastricht is dé plek om toekomstproof te blijven.