Kwalitaria biedt iets extra's met seizoensproducten

Kwalitaria biedt iets extra's met seizoensproducten
Martijn Boone, directeur marketing & sales, van Kwalitaria

De wisselende seizoensproducten zijn bij Kwalitaria al een aantal jaar een vast onderdeel van het assortiment. Elk seizoen verschijnen er vijf à zes nieuwe producten op de menukaart, passend bij het seizoen.

'Met de seizoensproducten willen we onze gasten iets extra’s bieden buiten de kaart om', vertelt Martijn Boone, directeur marketing & sales, van Kwalitaria. 'Wij willen voortdurend vernieuwen, dat zit in onze genen, en dat doen we dus ook in ons assortiment met de smaak van het seizoen.'

Meer dan alleen friet en snacks

seizoensproducten Kwalitaria

'Natuurlijk slaat het ene product beter aan dan het andere, maar we zien dat de seizoensproducten over het algemeen nog steeds erg in trek zijn, ook bij online bestellingen. We blijven onze vaste gasten op deze manier verrassen, maar het trekt ook nieuwe gasten aan. Steeds meer mensen ontdekken dat ze bij ons meer kunnen bestellen dan alleen friet en snacks.' Om die mensen te bereiken heeft Kwalitaria een grote campagne opgezet.

Lekkere lente bij Kwalitaria

Kwalitaria lanceerde deze week zes nieuwe seizoensproducten: de Sweet chicken burger, de Crispy chicken special met friet of een wrap, de BBQ ribs friet special met spareribvlees, de Thaise gamba-kroket en de mandarijn-sinaasappel milkshake.