'Voor je gasten er overnacht hebben, heeft je accommodatie al een streepje voor'

Met een uitgerust gevoel weer terug naar het gewone leven. Dat is wat je voor je gasten mogelijk wilt maken. Een goed bed is daarvoor een must. Daarom zijn de boxsprings van Swiss Sense waar mensen thuis zo graag op slapen óók populair in de hospitality. Swiss Sense Business ontwierp een speciale collectie waaruit iedere accommodatie de ideale keuze kan maken. Partnership manager Raudhi Ohorella vertelt hoe je tot die ideale keuze komt.
Partnership-manager Raudhi Ohorella van Swiss Sense.

Een goede nachtrust is een essentieel onderdeel van de totale gastbeleving. Een comfortabel bed zorgt voor positieve reviews, waar anderen zich weer door laten overtuigen. Dat is waarom Swiss Sense Business de Hotel Collection ontwierp, samen met partners uit de branche. Drie boxsprings als uitgangspunt, waaraan heel wat gepersonaliseerd kan worden.

Bekende merknaam geeft vertrouwen

Raudhi beschrijft wat de Hotel Collection voor hospitality partners betekent. ‘Gasten associëren het merk Swiss Sense met kwaliteit én goed slapen, dat is wat we in 100 jaar hebben opgebouwd. Die associatie werkt ook voor de hospitality. We horen vaak terug van onze partners dat zij door het vermelden van onze naam al een streepje voor hebben bij hun gasten. Dus nog voordat zij echt overnacht hebben op een boxspring uit de Hotel Collection. Positieve reviews van gasten over het slaapcomfort versterken dit effect.’

Toegankelijk voor de hele branche

De Hotel Collection is zeker niet alleen geschikt voor hotels. Vakantieparken, B&B’s, glampings: ze kunnen allemaal instappen. ‘We zijn er trots op dat zoveel prachtige locaties hun naam aan de onze willen verbinden, in Nederland en daarbuiten. RCN Vakantieparken, Hotels by Sheetz en Golden Rock Resorts in Sint Eustatius zijn inspirerende voorbeelden. Stuk voor stuk partners aan wie we veel waarde hechten.’

Swiss Sense Business werkt altijd in partnerships

Nadrukkelijk “partners”, want Swiss Sense Business werkt altijd samen in partnerships. Raudhi verklaart: ‘We willen meer zijn dan alleen een bedleverancier en beperken ons niet tot enkel de levering van boxsprings en matrassen. Zo slaan we ook voor marketing de handen regelmatig ineen met onze partners.’ Valk Exclusief is hiervan een voorbeeld. Daimy van der Valk vertelt er meer over in het Swiss Sense Business inspiratiemagazine.

Advies op maat

Met of zonder (luxe) topper, wel of niet gestoffeerd, met of zonder hoofdbord, met handige wieltjes of met designpoten: hoe maak je nu de beste keuze uit alle opties? Volgens Raudhi draait het allemaal om de gastbeleving. ‘De keuzes die je hierin maakt, hebben ook impact op de selectie van de ideale boxspring. En er zijn natuurlijk nog andere overwegingen die een rol spelen in de keuze. Zoals gemak voor housekeeping en budget. In onze advisering nemen we al deze facetten mee, om tot een persoonlijk advies te komen dat perfect aansluit.’

Oriënteren? Gebruik de boxspringkeuzehulp

Om alvast een idee te krijgen welk model uit de Hotel Collection het beste aansluit bij jouw  hotel of vakantiepark, kun je de boxspringkeuzehulp gebruiken. Doe alvast een eerste indruk op, dan spreekt Raudhi je ideeën daarna graag met je door.

Dit artikel is gesponsord door Swiss Sense Business