De Uitdaging in Voorthuizen beste Big Bread Kitchen-vestiging

De Uitdaging in Voorthuizen beste Big Bread Kitchen-vestiging

De Uitdaging in Voorthuizen is door Big Bread Kitchen uitgeroepen tot beste vestiging. Ondernemer Fanny Hu won tijdens de jaarafsluiting de bijbehorende prijs ondernemer van het jaar. Ze behaalde met haar zaak de beste score op basis van door de franchiseorganisatie ingezette mystery visits.

Big Bread Kitchen Voorthuizen volgt Naaldwijk op als beste vestiging. In 2022 behaalden Liwei Zhang en Shuanglin Zheng de hoogste score op basis van tal van mystery visits.

Met vlag en wimpel de beste

‘Voorthuizen had vorig jaar al de derde prijs, maar behaalde nu met vlag en wimpel de hoogste score’, zo laat Miranda van Wijk weten namens Big Bread Kitchen. ‘Tijdens deze bezoeken worden de vestigingen beoordeeld op eigenlijk alles. Van de kwaliteit van het eten tot aan de uitstraling en hygiëne.’

Samenwerking met influencer

Eigenaar Fanny Hu kreeg de prijs uitgereikt door influncer UberQuin, waarmee de formule sinds 1 december samenwerkt. Van Wijk daarover: ‘Quin maakt een miniserie over hoe leven van een Big Bread Kitchen-ondernemer eruitziet en daarnaast neemt hij diverse TikTok-filmpjes op en gaat hij content creëren.’

Heeswijk-Dinther en Soesterberg

De tweede plaats was voor Big Bread Kitchen Ritchie in Heeswijk-Dinther van eigenaar Jan van Hassel. ‘De vestiging bestaat uit een jong team, dat heel erg haar best doet en veel leuke acties heeft voor haar gasten. Onder andere wandel- en fietsarrangementen.’

Big Bread Kitchen De Rademaker van Aimal Zarifi in Soesterberg eindigde als derde. ‘De ondernemer levert goede kwaliteit en krijgt altijd vijfsterrenreviews via Google’, aldus Van Wijk.

Voor zowel de winkel in Heeswijk-Dinther als die in Soesterberg geldt dat deze in de tweede helft van het vorige jaar opende.

Groeiambities

Tijdens de franchise jaarafsluiting genoten de bij Big Bread Kitchen aangesloten franchisenemers van een vijfgangendiner, een ‘spectaculaire act’ en een feestavond met dj.

Big Bread Kitchen heeft als franchiseformule volop ambities. In een uitgebreid interview met Misset Horeca vorig jaar december meldden formule-eigenaar Sheng Chen en formulemanager Antoon Augustinus dat het aantal vestigingen in de komende tien jaar moet groeien van dertig naar honderd.

Zes P’s Om dat te realiseren, richt de filosofie van het duo zich op de zes P’s: product, prijs, personeel, plaats, promotie en proces. ‘Als dat totaalpakket klopt, dan speelt de economie veel minder een rol.’