Een samenwerking tussen meer dan 30 Nederlandse ondernemingen en NBTC - allemaal actief op de internationale congres- en vergadermarkt - heeft ertoe geleid dat meer dan 300 beslissers bijeenkomen op een Holland-House-Dance-Event. Het is de eerste in de historie van deze vakbeurs dat Nederland een relatiemarketing evenement van deze omvang organiseert.
“Een nieuwe bestemming voor de EIBTM en een nieuw Holland Meeting Point – de nieuwe Holland stand -, dat vraagt om een evenement dat ons land als congres- en vergaderbestemming nog beter onder de aandacht brengt”, aldus Ruud Janssen van het Steigenberger Kurhaus namens het projectteam. “En om het exclusief te maken krijgen uitsluitend gekwalificeerde hosted buyers toegang.” Het evenement wordt in opdracht van de hoofdsponsoren georganiseerd door Live Corporate Events.
Om de ervaren congres- en meetingplanner een aantrekkelijke evenement aan te bieden, is gekozen voor de exclusieve Carpe Diem Lounge Club & Restaurant (CDLC) te Barcelona. Deze club heeft een Nederlands tintje door de eigenaar Patrick Kluivert.