Tips tegen fruitvliegjes in de horeca: Hoe kun je ze weren en bestrijden?
De zon schijnt volop dus de terrassen zitten vol. Goed voor de omzet. Maar niet alle gasten zijn welkom. Zo is er het fruitvliegje.
Op deze pagina vind je verzamelingen van artikelen over de bediening. Met tipverhalen, best practices of uitleg krijg je antwoord op vragen over dit onderwerp. Van gastbenadering tot het samenwerken binnen het team, digitalisering en hygiëne. Direct hieronder vind je een uitgelichte selectie door de redactie.
De zon schijnt volop dus de terrassen zitten vol. Goed voor de omzet. Maar niet alle gasten zijn welkom. Zo is er het fruitvliegje.
Veel, zo niet alles, in de horeca draait om beleving. Maar wat als juist de beleving in jouw zaak 'dood' is?
Het platform Tippr zet iedere maand een horecamedewerker in het zonnetje. Deze Toppr krijgt zo de waardering die hij of zij verdient.
Als er sprake is van een hoog ziekteverzuim bij een horecamedewerker, dan is het tijd voor een gesprek.
Alle werknemers hebben jaarlijks recht op vakantiedagen. Maar wat gebeurt er op het moment dat een werknemer ziek wordt tijdens de vakantie of al ziekgemeld is voor de start van een vakantie?
Het check-in gesprek is een belangrijk onderdeel van het opbouwen van een goede werkrelatie met je medewerkers en het draagt bij aan een positieve werkomgeving. Met deze 25 vragen voer je een goed check-in gesprek.
Ieder bedrijf heeft te maken met wetten en regels. Als je personeel in dienst hebt, is kennis van het arbeidsrecht nodig. Dit zijn de belangrijkste wetten en artikelen waar je als horecaondernemer mee te maken hebt.
De zon schijnt volop dus de terrassen zitten vol. Goed voor de omzet. Maar niet alle gasten zijn welkom. Zo is er het fruitvliegje.
Veel, zo niet alles, in de horeca draait om beleving. Maar wat als juist de beleving in jouw zaak 'dood' is?
De mug is momenteel een grote bron van ergernis. Misset Horeca geeft tips om de mug zoveel mogelijk bij je gasten vandaan te houden.
Wespen, ze komen graag af op de zoetigheden op je terras, maar het zijn onaangename bezoekers voor medewerkers en de gasten. Misset Horeca zet een aantal tips op een rij om wespen te weren van het terras.
Doordachte bedrijfskleding is dé manier om als horecaondernemer op te vallen en je te onderscheiden. Maar ook om je medewerkers te laten stralen.
Horecaondernemer René Bogaart laat niets aan het toeval over. Ook wat betreft gastbenadering heeft de succesvolle tycoon een messcherpe strategie.
Het mooie voorjaarsweer kan voor horecaondernemers een flinke uitdaging zijn als het personeel niet op tijd geworven en ingewerkt is.
De QR-code in de horeca is op zijn retour.