Tips tegen vliegen: Hoe kan je ze weren en bestrijden?
De vlieg, een ongewenste gast in de horeca. Wat is een goede oplossing tegen al die vliegen? Misset Horeca zette de tips op een rij hoe je ze kan weren en bestrijden.
Op deze pagina vind je verzamelingen van artikelen over de bediening. Met tipverhalen, best practices of uitleg krijg je antwoord op vragen over dit onderwerp. Van gastbenadering tot het samenwerken binnen het team, digitalisering en hygiëne. Direct hieronder vind je een uitgelichte selectie door de redactie.
De vlieg, een ongewenste gast in de horeca. Wat is een goede oplossing tegen al die vliegen? Misset Horeca zette de tips op een rij hoe je ze kan weren en bestrijden.
Het ideaalbeeld is een team medewerkers dat elke dag vol goede moed en met een brede glimlach op het gezicht aan het werk is.
Het team van ByWillen in Huissen hield er natuurlijk rekening mee, maar het zorgde alsnog voor een enorme ontlading toen de medewerkers hoorden dat zij met de Publieksprijs aan de haal gingen.
Het check-in gesprek is een belangrijk onderdeel van het opbouwen van een goede werkrelatie met je medewerkers en het draagt bij aan een positieve werkomgeving. Met deze 25 vragen voer je een goed check-in gesprek.
Ieder bedrijf heeft te maken met wetten en regels. Als je personeel in dienst hebt, is kennis van het arbeidsrecht nodig. Dit zijn de belangrijkste wetten en artikelen waar je als horecaondernemer mee te maken hebt.
Als er sprake is van een hoog ziekteverzuim bij een horecamedewerker, dan is het tijd voor een gesprek.
Hoe voer je een beoordelings- of functioneringsgesprek met je medewerkers?
De vlieg, een ongewenste gast in de horeca. Wat is een goede oplossing tegen al die vliegen? Misset Horeca zette de tips op een rij hoe je ze kan weren en bestrijden.
Het ideaalbeeld is een team medewerkers dat elke dag vol goede moed en met een brede glimlach op het gezicht aan het werk is.
Net als bij vast horecapersoneel, kan het vinden van flexibel personeel lastig zijn. Om flexwerkers aan te trekken en te behouden, is een goed onboarding programma onmisbaar. Met onderstaande tips behoud jij nieuwe flexwerkers.
Een colonne mieren zie je liever niet lopen over je werkbank of in je voorraadkast. Toch komen ze elk seizoen in voorjaar en zomer weer binnen of op het terras op zoek naar zoetigheid om te eten. Hoe weer je mieren uit je horecabedrijf?
Doordachte bedrijfskleding is dé manier om als horecaondernemer op te vallen en je te onderscheiden. Maar ook om je medewerkers te laten stralen.
Horecaondernemer René Bogaart laat niets aan het toeval over. Ook wat betreft gastbenadering heeft de succesvolle tycoon een messcherpe strategie.
Het mooie voorjaarsweer kan voor horecaondernemers een flinke uitdaging zijn als het personeel niet op tijd geworven en ingewerkt is.
De QR-code in de horeca is op zijn retour.