Hotelschool The Hague
De loyaliteitsapp als ultieme gastenbinder
Loyaliteitsapps in de horeca schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoewel het te vroeg is om van een trend te spreken, lijken ondernemers open te staan voor deze nieuwe innovatie.
Loyaliteitsapps in de horeca schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoewel het te vroeg is om van een trend te spreken, lijken ondernemers open te staan voor deze nieuwe innovatie.
Bied de hond een unieke beleving in de horeca en het baasje komt zeker terug. Dat is de stellige overtuiging van Erik Ekkel van The Canine Menu.
Influencers kunnen horecaondernemers helpen om meer zichtbaarheid en gasten te genereren - ook zonder groot marketingbudget. Hoe zet je influencers effectief in? In dit artikel concrete tips voor een duurzame online zichtbaarheid.
Doordachte bedrijfskleding is dé manier om als horecaondernemer op te vallen en je te onderscheiden. Maar ook om je medewerkers te laten stralen.
Een horecazaak een naam geven is meer dan het kiezen van een mooi woord. Het draait om het creëren van een identiteit die blijft hangen. Een sfeer, een gevoel, een verhaal. Teisje van Emmerik geeft vijf naamgevingtrends en tips waar je op moet letten bij het kiezen voor een sterke naam.
Hotels in Nederland staan vanaf januari 2026 voor een flinke uitdaging: de btw op overnachtingen gaat van 9% naar 21%. Dat is een groot verschil.