
54 procent van de mensen ervaart een stijging in de prijzen van restaurantbezoek, maar vindt dat niet erg. Dit blijkt uit de Restaurant Monitor 2022....
54 procent van de mensen ervaart een stijging in de prijzen van restaurantbezoek, maar vindt dat niet erg. Dit blijkt uit de Restaurant Monitor 2022....
Door de huidige verlengde lockdown zijn er grote wijzigingen in het eetgedrag van Nederlanders. Dit blijkt uit grootschalig onderzoek, uitgevoerd...
BookDinners en Resengo lanceren Waarkanikafhalen.nl. Het platform laat zien aan consumenten waar en welke restaurants afhaalmaaltijden aanbieden....
Voor 83% van de gasten hebben reviews invloed op hun keuze voor een restaurant. Google is hierbij het belangrijkste platform. Dit blijkt uit de...
De oriëntatie van gasten naar een restaurant is verschoven van reviewplatformen naar eigen sociale netwerken in 75% van de restaurantbezoeken. Dit...
BookDinners start een decembercampagne samen met partner Samenwerkende Horeca Ketens, SHK, waaronder Bregje, La Cubanita, Van der Valk, De Beren en...
BookDinners heeft een nieuwe zakenpartner: Horeca Crowdfunding Nederland (HCN). HCN is het grootste platform voor crowdfunding van horecaprojecten in...
Bookdinners, het reserveringsplatform van de horecabranche, gaat restaurants helpen met hun online marketing. Er zijn al 100 online marketing scans...
De zomercampagne van BookDinners krijgt er een extra maand bij. De campagne zonder korting, maar met een cadeautje voor de gast, wordt volgens Paul...
Bookdinners, het reserveringsplatform van de horecabranche, weet steeds meer chefs aan zich te binden. Consumenten kunnen chefs als Jonathan...