Fresh Recruitment
High tea blijft perfecte omzetmaker én klantenbinder
High tea is allang geen nieuw fenomeen meer in de horeca, maar voor sommige bedrijven blijkt het nog altijd een schot in de roos.
High tea is allang geen nieuw fenomeen meer in de horeca, maar voor sommige bedrijven blijkt het nog altijd een schot in de roos.
Wil je dit najaar opvallen met je drankenkaart? Maak een winterse drankenkaart met huisgemaakte chocolademelk, bokbieren met gelaagde smaken en herfstige cocktails.
Na meer dan 15 succesvolle edities in wereldsteden als Parijs, Londen, New York en Buenos Aires, arriveert het internationaal geroemde project Argentina Reloaded 29 september in Amsterdam.
Voor horecaondernemers die hun drankenkaart willen vernieuwen, introduceert het Duitse frisdrankenmerk fritz-kola een opvallende nieuwkomer: mischmasch. Deze frisse mix van kola en sinaasappellimonade is in Duitsland al jarenlang een begrip en wordt nu voor het eerst in Nederland geïntroduceerd. Daarmee sluit het product aan bij de populariteit van originele, alcoholvrije drankopties met meer smaak en beleving.
Bar Door 74, serveert op 25 augustus het 20.000ste glas van hun signature cocktail, de Old Fashioned Hustle. Om deze mijlpaal te vieren haalt het barteam, in samenwerking met Woodford Reserve Bourbon, de Londense The Connaught Bar naar Amsterdam.
Niet elke horeca-ondernemer heeft de tijd, de ervaring of de expertise in huis om een goede wijnkaart samen te stellen. Nadine Mögling en Margot Los delen tips voor restaurants en cafés, het wijnaanbod en het serviceniveau relatief makkelijk kan worden verbeterd.