Hotellotop krijgt internationale smoel

Hotellotop krijgt internationale smoel

De Hotellotop slaat zijn vleugels uit. De bijeenkomst van afgestudeerden van de Hoge Hotelscholen in januari in het MECC in Maastricht, krijgt een ...

Voor de derde keer wordt de Hotellotop tijdens de BBB gehouden. Het evenement vindt plaats op woensdag 24 januari in het MECC in Maastricht waar ook de beurzen BBB en EFFF plaatsvinden. Dit jaar zijn niet alleen afgestudeerden van de Nederlandse Hoge Hotelscholen welkom, ook Lausanne heeft zich aangesloten bij het initiatief.

Dit houdt in dat Nederlanders, Belgen, Duitsers en Luxemburgers die aan Lausanne zijn afgestudeerd, per bus vanuit Brussel naar Maastricht worden gebracht, waar ze op woensdagmiddag 24 januari het congres zullen bijwonen.

Het thema van congres 2007 is ‘Branding in a zapp society.’ Als key-note speaker is universitair marketeer en auteur Wouter de Vries jr aangetrokken. De Vries staat bekend om zijn onderhoudende presentaties en scherpe analyses.

Ook hotello’s die succesvol een merk in de markt hebben gezet, zullen hun licht laten schijnen over dit onderwerp. Het onderzoeksbureau Sensz zal de oud-hotelschool student typeren door middel van de merken die hij of zij privé en zakelijk gebruikt.

Opnieuw wordt de ‘Hotello of the year’ verkiezing gehouden. De afgestudeerde die zich op een positieve manier heeft onderscheiden op het gebied van branding, gaat met de KPN Hotello of the year Award naar huis. Deze persoon wint een weekend Waldorf Astoria in New York.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.