De afgelopen weken konden de Facebookvolgers van Domino’s Pizza stemmen welke bodem en welke toppings de eerste zogenaamde ‘social pizza’ van Nederland zou moeten krijgen. Toen die bekend waren konden de bezoekers op Facebook suggesties doen voor een naam. De winnende naam, Trending Topping, is verzonnen door Stuart Edelnbos, zo is te lezen op Facebook. Een naam die aansluit bij het concept van de eerste social pizza van Nederland. Hij heeft daarmee een jaar lang gratis pizza gewonnen. De ‘Trending Topping’ is vanaf 14 januari, uiteraard alleen online, te bestellen.
Eerste social pizza van Nederland: Trending Topping

Trending Topping is de naam van de eerste social pizza van Nederland. Pizzaketen Domino's heeft de pizza door haar Facebookvolgers laten samenstellen en ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



