Lange Frans rapt voor de horeca

Lange Frans rapt voor de horeca

Afgelopen woensdag kreeg de horeca na weken van onzekerheid eindelijk positief nieuws. Vanaf 1 juni kunnen we hoogstwaarschijnlijk, als we goed op de regels letten, weer gasten ontvangen en verwelkomen. Om de horeca een hart onder de riem te steken maakte Lange Frans in opdracht een rap.

Eindelijk kunnen ondernemers zich weer bezighouden met al het moois dat het horecavak te bieden heeft. Bidfood wil de horeca een hart onder de riem steken en heeft daarom al haar klanten een rap van Lange Frans gestuurd. 'Wij kijken er enorm naar uit om hier samen het beste uit te halen', aldus een woordvoerder.

Rap voor de horeca

Bidfood stuurde klanten en relaties de volgende boodschap: 'De komende weken zullen voor jou ongetwijfeld in het teken staan van de opstart van jouw zaak. Om jou daarbij een hart onder de riem te steken, heeft Lange Frans speciaal voor iedereen in ons vak een rap gemaakt: hét lijflied voor de horeca in deze bijzondere tijd. En om maar met de mooie woorden van Lange Frans te spreken: samen gaan we het doen!'

Samen Sterk

Bidfood steunt foodprofessionals tijdens coronacrisis met de campagne Samen Sterk. Ondernemers kunnen via e-food binnen een dag een gratis bestelwebsite lanceren en starten met het online aanbieden van afhaal- en bezorgmaaltijden. Ook kunnen via Horeca Samen Sterk digitale cadeaukaarten aangemaakt worden.