Adriaan Visser is Beste Sommelier van Nederland 2022 en wint Trophée Henriot
Adriaan Visser van Restaurant Harry's in Maastricht heeft het Nederlands Kampioenschap voor Sommeliers 2022, de Trophée Henriot, gewonnen. Achter hem werden Lukas Wiegman (Vineum, Rotterdam) en Sabas Joosten (Sinck, Amsterdam) respectievelijk tweede en derde.









