The Avocado Show opent 19 nieuwe Europese vestigingen

The Avocado Show opent 19 nieuwe Europese vestigingen

The Avocado Show heeft plannen onthuld om de komende maanden restaurants te openen in Madrid, Londen en Parijs en kondigde de ondertekening aan van 19 nieuwe franchisevestigingen in het Verenigd Koninkrijk en Europa.

The Avocado Show, opgericht door Ron Simpson en Julien Zaal, staat bekend om diens kenmerkende 'Pretty Healthy Food': visueel aantrekkelijke gerechten, 'gemaakt van duurzame avocado's.'

Het eerste restaurant ging meteen viraal dankzij de media-aandacht in meer dan zestig landen, waardoor honderden miljoenen views zonder enige reclame werden opgehaald en bijna 150.000 volgers op Instagram werden aangetrokken.

Naarmate het aantal fans groeide, lanceerde The Avocado Show een kookboek, een merchandisecollectie, de Hologram Menu app, eigen Avocado Fries, en filmden ze een documentaire over duurzaamheid in hun supply chain.

De docu werd gemaakt in samenwerking met Nature's Pride dat het grootste deel van de eetrijpe, 100% duurzaam geproduceerde avocado's van The Avocado Show levert.

Franchiseverzoeken The Avocado Show

Als gevolg van vraag uit de markt en de vele franchiseverzoeken, was uitbreiding volgens de eigenaren de logische volgende stap. In 2018 waagde The Avocado Show zich voor het eerst op de internationale markt en opende het zijn eerste franchise locatie in Brussel, waarmee de basis werd gelegd voor een verdere uitrol.

data in de horeca, the avocado show
Ron Simpson van The Avocado Show

'Het is fantastisch om met zulke geweldige partners samen te mogen werken en onze droom te zien uitkomen in nieuwe landen en we kijken ernaar uit om The Avocado Show wereldwijd uit te rollen als een sociaal verantwoorde en toch winstgevende onderneming die liefhebbers en foodies zal blijven verblijden in de groene toekomst', zegt Ron Simpson, oprichter van The Avocado Show.