Eenvoudig bestellen online of via de app? Check. Levering tot in de keuken? Check. 'Wij brengen alles netjes tot in de koeling en vriezer, zodat de ondernemer zich nergens zorgen over hoeft te maken', vertelt bezorger Mike. 'Ze kunnen in principe gewoon thuis blijven en ons een sleutel geven.'

Michelle van Bistro de Herberg ziet de voordelen: 'De bezorgers laden alles uit en helpen met inladen als we druk zijn. Binnen drie kwartier is alles weg.' Zo houd jij tijd over voor waar het echt om draait: jouw gasten.
Voor horecaondernemers is elke bespaarde euro een verdiende euro. Daarom biedt Makro op de core range producten voor restaurants de laagste prijs. Wat je ook nodig hebt, al je essentiële horecabenodigdheden haal je ermee in huis. 'Als je een onverwachtse drukke dag krijgt, dan zitten we niet in de penarie later in de week. We kunnen eigenlijk elke dag bestellen', zegt Levi van Grand Café Nieuw Bruin.
Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis

Naast de dagelijkse gang van zaken wil je als horecaondernemer geen omkijken hebben naar de logistiek. Daarom geldt: voor 22:00 besteld, is de volgende dag geleverd. 'Ik maak gebruik van de combinatie: de bezorgservice en de app voor eenvoudige facturatie', zegt Sandro van Steakhouse Carnal. “Bovendien hebben we al jaren dezelfde bezorger, die ons informeert over wat er mist of wat nieuw is.'
Dankzij ETA-notificaties weet je precies wanneer je bestelling arriveert en biedt de klantenservice direct een oplossing bij vragen. Kortom, met de bezorgservice van Makro is het een terrasseizoen zonder stress voor horecaondernemers.
Dit artikel is gesponsord door Makro.