Lseven Boxtel
Valk Exclusief groep over AI-klantenservice: 'klanten nauwkeuriger bedienen'
Een geautomatiseerde klantenservice die 24 uur per dag en zeven dagen per week gasten te woord staat. En dan óók nog 80 procent van de...
Een geautomatiseerde klantenservice die 24 uur per dag en zeven dagen per week gasten te woord staat. En dan óók nog 80 procent van de...
Grand Hotel Huis ter Duin zocht een flexibele en toegankelijke manier om medewerkers effectief te trainen, ongeacht functie of locatie. De oplossing:...
BUNKR, het eerste AI-restaurant van Nederland, stopt ermee. Een klein jaar geleden opende in Eindhoven het restaurant van de toekomst. Met...
Booking.com luidt de noodklok over de gevaren van artificiële intelligentie (AI). Volgens de boekingssite veroorzaakt AI een tsunami aan reisfraude....
Stef Driessen, sector banker Leisure bij ABN AMRO, is er van overtuigd dat je in de horeca je marge kan ver(drie)dubbelen door slim gebruik van...
In een wereld waar efficiëntie en precisie cruciaal zijn, staat de hotelsector voor een uitdaging: hoe kunnen ze de kwaliteit van schoonmaakdiensten...
Het Parkpaviljoen in het Philips de Jongh Park in Eindhoven wordt op dit moment verbouwd, om begin mei te heropenen. De nieuwe exploitanten, onder...
Barstro Prins & Aap is een onlangs geopende hotspot in het boutiquehotel Andaz Amsterdam Prinsengracht. De term 'barstro' staat voor een combinatie...
Van roomservicerobots die zelf de lift nemen tot het bedenken van nieuwe recepturen en het creëren van social media-posts. AI is nu al nauwelijks...
Geen term komt de afgelopen maanden zo vaak voorbij als AI (Artificial Intelligence). Maar het concept bestaat al bijna 70 jaar. Op de beursvloer van...