NieuwsCaféGrolsch: geen WK-campagnes door mensenrechtensituatie Qatar Onder meer vanwege de mensenrechtensituatie in Qatar zal Grolsch rond het WK Voetbal geen marketingcampagne met betrekking tot het event voeren.
ArtikelHorecagesponsordGrolsch wil mensen verbinden met nieuwe campagne ‘Tijd voor Elkaar, Tijd voor Grolsch’. Deze nieuwe campagne die bierbrouwer Grolsch lanceert is gericht op het menselijke contact, op betekenisvolle...
NieuwsCaféRuim 250 verschillende bieren op Nederlands Bierproeffestival Tijdens het Nederlands Bierproeffestival bieden zo'n vijftig Nederlandse brouwerijen drie dagen lang ruim 250 bieren in Den Haag.
NieuwsCaféAB InBev verkoopt meer bier, maar winst daalt 'door Rusland' AB InBev is er net als Heineken en Carlsberg in geslaagd om in de eerste maanden van dit jaar meer bier te verkopen tegen hogere prijzen.
NieuwsCaféJopen komt met eigen horecaconcept op tien locaties Bierbrouwer Jopen en TBMarkus gaan een eigen horecaconcept ontwikkelen. In 2026 moeten er tien grote locaties zijn in de top 10 grote steden.
NieuwsCaféDe Beren maakt in Utrecht plaats voor brewpub van Brothers in Law De drie eigenaren van de Utrechtse craft bier brouwerij Brothers in Law openen een eigen brewpub in de Domstad: Brothers in Law Taphouse. Ze nemen...
NieuwsCaféCarlsberg verkoopt meer bier tegen hogere prijzen Carlsberg zag de omzet in het eerste kwartaal stijgen. Dat kwam mede door prijsverhogingen om hogere kosten af te wentelen op consumenten.
NieuwsCaféDutch Beer Challenge 2022: alle winnaars op een rij De winnaars van de Dutch Beer Challenge 2022 zijn bekendgemaakt. Een overzicht van alle 96 winnende bieren 24 categorieën.
NieuwsCaféStadshaven Brouwerij opent terras aan de Merwehaven Stadshaven Brouwerij heeft een nieuw terras. Het is zorgvuldig ontworpen en gebouwd en is nu klaar om gasten te ontvangen.
NieuwsCaféSwinkels verkocht in tweede coronajaar weer meer bier Swinkels Family Brewers, het bedrijf achter bieren als Bavaria en Palm, heeft vorig jaar meer bier verkocht.