Lseven Boxtel
Service Award van Michelin gaat dit jaar naar Sonja Boreas
Sonja Boreas van restaurant Sabero* in Leende heeft tijdens de Michelin-ceremonie de Service Award gewonnen. Ze kreeg de award uit handen van collega...
Sonja Boreas van restaurant Sabero* in Leende heeft tijdens de Michelin-ceremonie de Service Award gewonnen. Ze kreeg de award uit handen van collega...
Voor de serie 'Hoe ga je om met..' van Misset Horeca deelt Martijn Wildeboer van Platform Veilig Ondernemen (PVO) zijn inzichten hoe...
Voor de serie 'Hoe ga je om met..' van Misset Horeca deelt horeca-adviseur Franck Evers zijn tips over hoe om te gaan met een slecht lopend terras.
Wilco & Caroline Berends van De Nederlanden in Vreeland zijn zeer verheugd Johan Kragtwijk in hun team te mogen verwelkomen, zo laten zij weten. Hij...
Grand Hotel Huis ter Duin zocht een flexibele en toegankelijke manier om medewerkers effectief te trainen, ongeacht functie of locatie. De oplossing:...
In de hotellerie zijn er soms verdachte gasten die je stevig op de proef stellen. Joost van Damme is eigenaar van de groep Onilio en een ervaren...
Het blijft een uitdaging in de horeca: toegankelijkheid. Dat blijkt eens te meer uit onderzoek van de Zonnebloem. De vereniging constateert dat...
Het Europe Booking Channel Trends Report analyseerde meer dan 3,9 miljoen reserveringen om aan te tonen welke distributiekanalen de meeste boekingen...
In september krijgen alle gasten bij De Beren, nadat ze genoten hebben van een satémenu, een gratis paar De Beren Sportsokken mee naar huis. En in...
Verbranden op een terrasje: het is bijna iedereen weleens overkomen. Dat moet stoppen, vinden horecaondernemer Riad Farhat en Jan-Willem Evers van...