1. Quality Lodgings verwelkomt vijf nieuwe leden
  2. Dit zijn de belangrijkste gastvrijheidslessen voor terrasmedewerkers
  3. Tips om bijverkoop en upselling aan tafel te stimuleren
  4. Gespot: Hologramreceptie bij het nieuwe The Saints Hotel in Den Bosch
  5. Gasten verleiden: Zo creëer je stopkracht en terugkerende gasten
  6. 10 tips voor omgaan met klachten in de horeca
  7. Gespot: Eten in je 'eendje'? Petit Paris zet badeendjes in tegen eenzaamheid
  8. De btw-verhoging: zo speel je er als hotelier slim op in
  9. Kinderen eten gratis bij De Beren in de meivakantie
  10. Esmée Poulen en Kritthaphong Kerdsomjit winnen Bokkedoorns Award
  11. Restaurant De Duikenburg flikt het: van verbouwing naar kijkcijferkanon
  12. Café De Smidse al 50 jaar een begrip: 'De rekeningen gaan hier nog op naam'
  13. Onderzoek: Gasten vermijden restaurants met slechte toilethygiëne
  14. Brita Röhl pionier van boutique hotel 717: 'Sterren als Kylie Minogue zoeken veiligheid en service'
  15. Finalisten Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs bekend
  1. Nederlanders willen terras op zonder gedoe: 48% ergert zich aan wachten op rekening
  2. Van Oys Maastricht Retreat krijgt 5 Sterren Superior toegekend
  3. Grip op giftige reviewcultuur: 'Niet meer publiek afgerekend zonder weerwoord'
  4. René Bogaart over gastbenadering: 'De gast is geen koe in de wei'
  5. Kracht van kunst in horeca: Hoe zet je kunst effectief in binnen je zaak
  6. Het geheim van René Bogaart: 'Plezier voor twee, verwachtingen overtreffen en eerlijke marge'
  7. Anne Prinsen wint goud op NK Gastvrijheid
  8. 8x gespot bij restaurant Triptyque*: van spelletje aan tafel tot prei in klei
  9. 371 terrassen onder de loep: hier laten ondernemers het liggen
  10. De kunst van gastvrijheid: Thérèse Boer over de toekomst van het vak
  11. Wedstrijd om de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs gaat van start
  12. De L'Europe Amsterdam verbindt gastronomie en gastvrijheid in haar vijf horecaconcepten
  13. Hoe ga je om met AI in je horecazaak?
  14. Gespot: glimlach als betaalmiddel en loonzakje bij afrekenen
  15. 8 tips over gastbenadering waarmee je winst kunt maximaliseren