1. Waarom een (tijdelijke) ijsbaan naast je horecazaak een goed idee is
  2. CBS onderzoekt: 82 procent van volwassenen is tevreden over horeca-aanbod in eigen regio
  3. Haarlem zet sus-teams in tegen overlast in horeca
  4. Pannenkoekenhuis Strijland: halve eeuw succesvol zonder te veranderen
  5. De loyaliteitsapp als ultieme gastenbinder
  6. Hondenmenu als hospitalitytrend: 'Hond blij, gast blijft langer zitten'
  7. Caroline Berends, gastvrouw van restaurant De Nederlanden* wint Joop Braakhekke Award
  8. Omzet gehalveerd door probleemwolf Bram: 'Ik maak me grote zorgen'
  9. Hoe ga je om met een noodsituatie in je hotel (en het elders onderbrengen van gasten)?
  10. Strijd tegen no-shows: Restaurant Dwael breekt taboe in Tilburgse horeca
  11. De Troubadour bindt gasten én medewerkers met een eigen app
  12. Wat te doen als de beleving in jouw zaak 'dood' is?
  13. Sociale horeca Mooie Boules pakt grote wereldproblemen aan in het klein
  14. De Toppr van augustus: Hans Kievid, floormanager van Restaurant de Tuin
  15. Onderzoek: 'Jongeren voelen zich vaker verplicht om fooi te geven'
  1. Nationale Restaurant Week 2.0: strengere selectie, maar méér beleving
  2. 10 Tips om muggen te weren
  3. Baut en Helling 7 organiseren culinair event Dinner by Dock van 2025
  4. Meer dan 1 op 3 Nederlanders laat zich beïnvloeden door recensies bij restaurantkeuze
  5. De Toppr van juli: Wies de Jeu van Café de Haven in Roelofarendsveen
  6. Hitte op het terras? Terras Top 100-winnaars hebben de oplossing
  7. Restaurant Unique betrekt pand 'de Kleischuur'
  8. Van servies tot een fiets: dit is wat gasten stelen in de horeca
  9. Hoe De Beren AI omarmt: 'Sneller, consistenter, professioneler'
  10. Vijf jaar na corona: hoe Alexander Swart van De Doos horeca opnieuw uitvond
  11. De Toppr van juni: Kamel Aouichaoui, floormanager restaurant Pavarotti Kijkduin
  12. Tom Hamaekers over haatreacties na (deels) rookvrij maken terras De Nachtegaal
  13. Hoe ga je om met apart afrekenen bij grote groepen in de horeca?
  14. Storytelling: zo leer je horecamedewerkers een goed verhaal aan de gast te vertellen
  15. Slimme samenwerking tussen horeca in Nijmeegse Bloemerstraat