1. Brut172** van Hans van Wolde wederom bovenaan de Lekker 2026
  2. Sanne Poppen van The Millèn wint Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2025
  3. BlueBlood in Hilton Den Haag weer 'Beste Hotel-Restaurant van Nederland'
  4. Hoe ga je om met verdachte gasten in je hotel? 'Dronken, vol adrenaline of erger'
  5. Zó zorg je ervoor dat jouw horecazaak online goed vindbaar is: vijf concrete tips
  6. Waarom een (tijdelijke) ijsbaan naast je horecazaak een goed idee is
  7. CBS onderzoekt: 82 procent van volwassenen is tevreden over horeca-aanbod in eigen regio
  8. Haarlem zet sus-teams in tegen overlast in horeca
  9. Pannenkoekenhuis Strijland: halve eeuw succesvol zonder te veranderen
  10. De loyaliteitsapp als ultieme gastenbinder
  11. Hondenmenu als hospitalitytrend: 'Hond blij, gast blijft langer zitten'
  12. Caroline Berends, gastvrouw van restaurant De Nederlanden* wint Joop Braakhekke Award
  13. Omzet gehalveerd door probleemwolf Bram: 'Ik maak me grote zorgen'
  14. Hoe ga je om met een noodsituatie in je hotel (en het elders onderbrengen van gasten)?
  15. Strijd tegen no-shows: Restaurant Dwael breekt taboe in Tilburgse horeca
  1. De Troubadour bindt gasten én medewerkers met een eigen app
  2. Wat te doen als de beleving in jouw zaak 'dood' is?
  3. Sociale horeca Mooie Boules pakt grote wereldproblemen aan in het klein
  4. De Toppr van augustus: Hans Kievid, floormanager van Restaurant de Tuin
  5. Onderzoek: 'Jongeren voelen zich vaker verplicht om fooi te geven'
  6. Nationale Restaurant Week 2.0: strengere selectie, maar méér beleving
  7. 10 Tips om muggen te weren
  8. Baut en Helling 7 organiseren culinair event Dinner by Dock van 2025
  9. Meer dan 1 op 3 Nederlanders laat zich beïnvloeden door recensies bij restaurantkeuze
  10. De Toppr van juli: Wies de Jeu van Café de Haven in Roelofarendsveen
  11. Hitte op het terras? Terras Top 100-winnaars hebben de oplossing
  12. Restaurant Unique betrekt pand 'de Kleischuur'
  13. Van servies tot een fiets: dit is wat gasten stelen in de horeca
  14. Hoe De Beren AI omarmt: 'Sneller, consistenter, professioneler'
  15. Vijf jaar na corona: hoe Alexander Swart van De Doos horeca opnieuw uitvond