Alles over Gastbenadering

Service Award van Michelin gaat dit jaar naar Sonja Boreas

Service Award van Michelin gaat dit jaar naar Sonja Boreas

Sonja Boreas van restaurant Sabero* in Leende heeft tijdens de Michelin-ceremonie de Service Award gewonnen. Ze kreeg de award uit handen van collega...

Dit beeld is gegenereerd met behulp van AI.

Hoe ga je om met agressie in de horeca? 'Cruciaal om de juiste signalen tijdig op te merken'

Voor de serie 'Hoe ga je om met..' van Misset Horeca deelt Martijn Wildeboer van Platform Veilig Ondernemen (PVO) zijn inzichten hoe...

Dit beeld is gegenereerd met behulp van AI.

Hoe ga je om met slecht lopend terras? 'Volgend bezoek begint met het afscheid'

Voor de serie 'Hoe ga je om met..' van Misset Horeca deelt horeca-adviseur Franck Evers zijn tips over hoe om te gaan met een slecht lopend terras.

Johan Kragtwijk

Johan Kragtwijk sluit zich aan bij team van De Nederlanden*

Wilco & Caroline Berends van De Nederlanden in Vreeland zijn zeer verheugd Johan Kragtwijk in hun team te mogen verwelkomen, zo laten zij weten. Hij...

Dankzij AI-platform laat Grand Hotel Huis ter Duin medewerkers beter presteren

Dankzij AI-platform laat Grand Hotel Huis ter Duin medewerkers beter presteren

Grand Hotel Huis ter Duin zocht een flexibele en toegankelijke manier om medewerkers effectief te trainen, ongeacht functie of locatie. De oplossing:...

Dit beeld is gegenereerd door AI.

Hoe ga je om met verdachte gasten in je hotel? 'Dronken, vol adrenaline of erger'

In de hotellerie zijn er soms verdachte gasten die je stevig op de proef stellen. Joost van Damme is eigenaar van de groep Onilio en een ervaren...

Jong Eindhoven - diner

Onderzoek de Zonnebloem: mensen met beperking mijden de horeca

Het blijft een uitdaging in de horeca: toegankelijkheid. Dat blijkt eens te meer uit onderzoek van de Zonnebloem. De vereniging constateert dat...

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Directe boekingen gestegen, Booking.com belangrijkste boekingskanaal

Het Europe Booking Channel Trends Report analyseerde meer dan 3,9 miljoen reserveringen om aan te tonen welke distributiekanalen de meeste boekingen...

De Beren lanceert eigen sportsokken

De Beren lanceert eigen sportsokken

In september krijgen alle gasten bij De Beren, nadat ze genoten hebben van een satémenu, een gratis paar De Beren Sportsokken mee naar huis. En in...

De directeur Commercie van Zilveren Kruis, Jan Willem Evers, samen met de directeur van 3WO, Riad Fahrat smeren zich in met zonnebrandcrème op het terras voor café Badhuis op het Javaplein.

Horecaondernemers strijden met Zilveren Kruis tegen huidkanker

Verbranden op een terrasje: het is bijna iedereen weleens overkomen. Dat moet stoppen, vinden horecaondernemer Riad Farhat en Jan-Willem Evers van...