Broodje 4G wint The Ultimate Bite

Broodje 4G wint The Ultimate Bite

Ralph van Dongen van Lunchroom Nagelkerke uit Oudenbosch is de winnaar van 'The Ultimate Bite. Met zijn creatie Broodje 4G wint Van Dongen een budget van €5000 om in te zetten voor promotie van zijn zaak.

Twaalf chefs uit het hele land streden om de titel ‘The Ultimate Bite’. Tot 18 mei konden consumenten al stemmen op de genomineerde bites. Deze publieksstemmen werden gecombineerd met het oordeel van de vakjury, bestaande uit Jord Althuizen, oprichter van Smokey Goodness BBQ & The Rough Kitchen, Rob Marcellissen van lunchroom Smaak en winnaar van het ‘Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2013-2014’ en Edwin van Gent, culinair adviseur van Unilever Food Solutions.

Geit, graan, groentjes en gedroogd fruit

Van Dongen won met zijn Broodjes 4G, wat naast een knipoog naar internet op smartphones is, staat voor geit, graan, groentjes en gedroogd fruit. Kees Visser van By Kees uit Zierikzee werd tweede en wint daarmee een budget om met het hele team uit eten te gaan in een zaak naar keuze ter waarde van €1500. Op de gedeelde derde plaats eindigde Hao-En Looi van Gracy's uit Rotterdam en Mike ten Buren van Brasserie de Serre uit Groesbeek. Zij wonnen beiden een pakket met Hellmann’s Food Solutions producten ter waarde van €350.