McCain heeft een nieuwe uitstraling

McCain heeft een nieuwe uitstraling

McCain Foodservice heeft een nieuw design en nieuwe productcategorieën geïntroduceerd. Dit moet het voor de afnemer makkelijker maken om door het portfolio te navigeren.

McCain zegt drie duidelijke behoeften te hebben geformuleerd, gebaseerd op ervaringen van eindverbruikers: betrouwbaarheid, differentiatie en flexibiliteit. Elke categorie heeft een eigen kleurcode.

Klassiek en innovatief

De klassieke snijmaatfrites en specialiteiten, zoals Original Julienne, Original 9/9 en Original Steakhouse zijn ondergebracht in de rode categorie 'Our Original Choice'. In de blauwe categorie genaamd 'Our Menu Signatures' zijn innovatieve producten te vinden als Fry’n’Dip, Country Style, TradiStyle, Bistro Style en Maxi Chips.

Efficiënter werken

Onder 'Our Chef Solutions, de groene categorie, vallen onder meer Freez’Chill’, Express frites en StayCrisp. Deze producten bieden volgens McCain Foodservice de mogelijkheid om efficiënter te kunnen werken, onder meer doordat ze ondernemers en medewerkers tijd besparen.

Nieuw logo

Met een nieuw logo wil de fabrikant de link leggen met het agrarische erfgoed, de aardappel. De zon staat volgens McCain symbool voor de belangrijkste aspecten van het bedrijf: eenvoud, warmte, vertrouwdheid en geluk.