Robert Guijt en Pieter-Jan Massoels vormen nieuw management Hotel Arena

Robert Guijt en Pieter-Jan Massoels vormen nieuw management Hotel Arena
Robert Guijt, general manager Hotel Arena

Hotel Arena heeft een nieuw management. Robert Guijt is aangesteld als general manager en volgt in die functie Özgür Eylen op. Daarnaast is Pieter-Jan Massoels aangetrokken voor de compleet nieuwe functie van hotel manager.

Robert Guijt is een bekende naam in de Nederlandse theaterwereld en heeft een enorme passie voor het succesvol(ler) maken van organisaties door de inzet van hospitality en hostmanship. Hij werkte onder andere voor het Koninklijk Theater Carré (1999-2010) en DeLaMar Theater (2010-2017) en had daarna een bedrijf in consultancy in hospitality (Drive).

Hij miste echter de reuring die bij een vaste locatie hoort. ‘Hotel Arena is een unieke plek voor hotelgasten en zakelijke bezoekers, maar ook voor Amsterdammers zelf. Ik wil verschil gaan maken met dit hotel. De verwachtingen van gast én eigen medewerker overtreffen. En blíjven overtreffen’, aldus Guijt.

Robert Guijt volgt als general manager Özgür Eylen op, die begin 2018 werd aangesteld en in juli 2019 stilletjes vertrok. Eylen is inmiddels aan de slag als general manager van Kanteen25.

Met de aanstelling van Massoels als hotel manager krijgt een oude bekende weer een plek binnen Hotel Arena. Massoels groeide eerder binnen het hotel van assistent manager door naar rooms division manager en maakte voor een groot gedeelte de intense verbouwing en re-branding van het viersterrenhotel mee.

Een paar maanden voor de officiële heropening koos hij  voor een nieuwe uitdaging: de opening van het Meininger Hotel Amsterdam Amstel. Ruim twee jaar later verwelkomt team Hotel Arena Massoels, ditmaal als hotel manager, weer terug.

Pieter-Jan Massoels

Hij gaat zich focussen op de operationele kant van de organisatie en vormt de schakel tussen de diverse afdelingen. ‘Hotel Arena is gevestigd in een uniek pand op een unieke locatie. De geschiedenis en ziel van het pand zoergen ervoor dat je elke keer weer onder de indruk bent. Op dit moment heeft Hotel Arena alles in huis wat je als zakengast of toerist kunt wensen. Deze gastbeleving wil ik nog meer op de kaart zetten.’