Directie FFC neemt belang in eigen bedrijf

Directie FFC neemt belang in eigen bedrijf
Vlnr: Martijn Boone, Joep Leemans, Rogier Janssen (staand), Leonardao Hopstaken en eigenaar Antonio Stroes

De directieleden van FFC hebben een belang genomen in de eigen organisatie. Hiermee verstevigen ze hun positie in het bedrijf. Het formulehuis voert tevens een aantal organisatiewijzigingen door.

In de directie zal Joep Leemans de rol van algemeen directeur op zich nemen. Martijn Boone zal de functie van marketing & sales directeur gaan vervullen en Leonardo Hopstaken de functie van directeur finance, HR en legal. Rogier Janssen is al enige maanden verantwoordelijk voor alle operationele zaken als franchisemanager. ‘We zijn weer klaar voor verdere groei’, aldus Martijn Boone.

Groeiambities

Voor de groeiambities is Taco Janssen binnen de organisatie aangesteld als sales manager new business. Janssen komt vanuit de eigen organisatie en was voorheen franchiseconsultant in het oosten en noorden van het land. De sales organisatie is verder uitgebreid met Ricardo Stroes als coördinator recruitment en Petra Smit voor vastgoedzaken.

Nieuwe afdeling voor big data

Om de ‘big data’ goed te kunnen verwerken binnen de formules Kwalitaria en Délifrance is ook een nieuwe afdeling opgezet. Wouter Krupe zal als digital manager de nieuwe afdeling gaan vormgeven en heeft daarbij ondersteuning van twee nieuwe collega’s: Koen Figee (junior e-commerce marketeer) en Jimco van Elteren (business analist).

Merkenportfolio

Ook aan de merkenportfolio is hard gewerkt. Diana Vredeveld is deze zomer gestart als brandmanager voor Délifrance. Diana heeft een achtergrond in food als winkelmanager en marketeer bij NS Retail en marketeer bij Intratuin. Fleur Wolterman is als contentmarketeer gestart om de enorme toename in digital content te stroomlijnen.