Julia's wint GfK Formule Award

Julia's wint GfK Formule Award
Foto: Tycho Müller | Tycho's Eye Photography

Julia's heeft de GfK Formule Award gewonnen. De pastaformule van NS Retail kaapte de overwinning weg voor de neuzen van Kwalitaria en Family.

Julia’s is een formule met verse pastagerechten en Italiaanse broodjes en telt locaties op negentien treinstations in Nederland. De formule wordt uitgebaat door de NS.

Naast Julia’s waren ook Kwalitaria en Family genomineerd in de categorie Fastservice. In de categorie Coffee & lunch heeft Bagels & Beans gewonnen. Spar ging er met de hoofdprijs vandoor in ‘On the Move’. Hutten Catering won in de categorie At Work.

Gastvrijheidstrainingen

‘We zijn trots op en zeer vereerd met deze prijs, waar we het afgelopen jaar met het gehele Julia’s team en de winkels in het land, hard voor is gewerkt’, reageert NS-woordvoerder Iris Reshef over de winst van Julia’s. ‘De gastvrijheidstrainingen voor alle leidinggevenden van de winkels, de vernieuwde instore signing, de digitale schermen en het invoeren van verbeterde en nieuwe sauzen worden door de reizigers goed ontvangen en ook zo gewaardeerd.’

Julia's

Het dolblije team van Julia’s.

Gastwaardering

De Out of Home Formule Awards worden uitgereikt op basis van gastwaardering. In het onderzoek spreken gasten zich uit over onder meer prijs, kwaliteit, gastvrijheid en beleving. De awards worden georganiseerd door GfK in samenwerking met Out of Home Shops.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.