Heineken mikt met Heineken Silver op jonge bierdrinker

Heineken mikt met Heineken Silver op jonge bierdrinker

Heineken brengt voor de tweede keer in haar historie een bier uit onder de naam van het moedermerk: Heineken Silver.

Naast Heineken Original en Heineken 0.0 is Heineken Silver het derde bier onder het moedermerk van de brouwer in Nederland.

Els Dijkhuizen, marketing directeur Heineken: 'Op dit moment is er een grote groep consumenten, waaronder de twintigers, op zoek naar een extra verfrissend en toegankelijk bier. Binnen ons portfolio zagen wij daar nog ruimte voor.

Daarom breiden we uit met Heineken Silver, voor de momenten dat je op zoek bent naar extra verfrissing. Of dat nu thuis is, op het terras of op een festival.'

Heineken Silver vanaf maart in horeca

Vanaf deze week is Heineken Silver verkrijgbaar in de supermarkt in een volwaardig portfolio. Daarnaast is het bier ook beschikbaar bij grote flitsbezorgers als Gorillas, Zapp en Flink.

Heineken Silver

Het nieuwe bier wordt vanaf eind maart geschonken op tap, blik en fles in de horeca, op eventlocaties en festivals in heel Nederland.