Unlimited verzorgt incentive campage voor Cadillac Europe

Cadillac Europe heeft voor de ontwikkeling en implementatie van zijn Europese verkopers incentive campagne gekozen voor Unlimited Communication Concepts (Unlimited) uit Baarn. De campagne richt zich op alle Europese dealers en dealermedewerkers en is onlangs in Praag geïntroduceerd en van start gegaan.

Deze campagne op Europees niveau is voor Cadillac Europe uniek. Ewoud J. Vroegop - Sales Director Europe – ziet het als een logische stap. “Onze dealers zijn de belangrijkste ingrediënten van het succes van Cadillac. De campagne is een platform dat aan hen alle mogelijke middelen biedt om van introducties van nieuwe auto’s en alle andere uitdagingen die op ons pad komen een succes te maken. Met elkaar bouwen we aan ons succes. In de samenwerking met onze dealers ligt namelijk het succes verscholen. Deze Europese verkopers incentive campagne is daarom een logische investering.”

Naast het genereren van meer verkoop besteedt de campagne extra aandacht aan het creëren van merkbeleving onder de dealers en dealermedewerkers. Motivatie en beloning staan bij beide doelstellingen centraal. De basis wordt gevormd door een Europese verkoopcompetitie.

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.