Grote mediacampagne voor fruit op het werk

Grote mediacampagne voor fruit op het werk

Medio januari start een grote mediacampagne om het eten van fruit op het werk te promoten. Werknemers kunnen hun werkgevers opgeven om mee te doen aan ...

De grootschalige campagne ‘Appel, vrucht van alle plezier’ van het GroentenFruit Bureau start vanaf 18 januari 2010. Op ruim 200 treinstations in Nederland zullen bijna 1.200 billboards en posters te zien zijn. Opvallende promotieteams, sterke mannen en vlotte modellen, roepen werknemers dagelijks op om op het werk een appel of ander Werkfruit te nuttigen.

De teamleden delen in de ochtendspits op de treinstations lunchboxen gevuld met een flyer en een appel uit. In de flyers staat beschreven hoe een werknemer zijn of haar werkgever kan vragen om een appel op het werk.

Hiermee zijn verschillende prijzen te winnen waaronder gratis Werkfruit of een USB stick in de vorm van een appel, gevuld met de Beatles- collectie.

Via de website www.vruchtvanalleplezier.nl en www.werkfruit.nu kunnen werknemers op een speciaal ontwikkelde banner klikken om op de informatiepagina te komen van deze actie. Als de gegevens van de werknemer en werkgever ingevuld zijn, gaat een e-mailverzoek naar de werkgever om te starten met Werkfruit.

'Meer werkfruit door dreiging Mexicaanse griep'

'Resultaten campagne Werkfruit later bekend'

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.