Fresh Recruitment
Nationale Restaurant Week 2.0: strengere selectie, maar méér beleving
Vanaf 1 september start de vernieuwde Nationale Restaurant Week.
Vanaf 1 september start de vernieuwde Nationale Restaurant Week.
De najaars-editie van de Restaurant Week 2021 was de beste editie van de afgelopen tien jaar. Dit zegt Jeroen van den Brink van organisator Dining City. Er werden een kwart meer reserveringen binnengehaald met fors minder deelnemende eetgelegenheden.
DiningCity , bekend van de Restaurant Week, lanceert Cheflix. Een online kanaal waar bekende chefs als Jacob Jan Boerma, Joris Bijdendijk, Erik van Loo en Stefan van Sprang hun recepten delen. De ingrediënten kopen de gebruikers zelf.
De Restaurant Week wordt verlengd. De actie periode die dinsdag start duurt vanwege corona een hele maand, van 1 tot 30 september 2020. De standaard prijs voor een driegangendiner bij een van de 500 deelnemers bedraagt 28,50 euro.
82% Nederlanders wil weer uit eten, ook met 1,5 meter afstand. 82,4 procent van de Nederlands wil graag weer een restaurant bezoeken zodra de lockdown versoepeld wordt. Ook met inachtneming van de 1,5 meter-maatregelen. Slechts 6,9 procent van de mensen ziet zo uit eten gaan nog niet zitten.
Diningcity, de organisatie achter de Nationale Restaurant Week, is gestart met een speciale Restaurant Week Thuis editie. Op de website www.restaurantweekthuis.nl bieden tientallen toprestaurants een speciaal menu aan waarvan gasten thuis aan de eigen eettafel kunnen genieten.