Volgens Snackpoint’s formulemanager Roger Gielen betreft het een Europese horecaprimeur. ‘Bram Ladage en wij zijn de enigen die het product mogen verkopen. In Amerika bestaat al Pepsi Blue, maar daar is er een vruchtensmaak aan toegevoegd.’De nieuwe frisdrank wordt vooralsnog alleen in de maand december aan de man gebracht. Gielen: ‘Leverancier Vrumona heeft laten weten dat als het aanslaat, de blauwe variant vervolgens met de vruchtensmaak op de markt komt. Nu gaat het nog om een stuk kleurbeleving.’
Primeur voor snackformules
Cafetariaketens Snackpoint en Bram Ladage gaan blauwe cola verkopen. Het gaat om een proef met halve literflesjes Pepsi Blue. De frisdrank wijkt alleen ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



