Lekker en VVV Dinercheque meer samen

Lekker en VVV Dinercheque meer samen

De Lekker500, de restaurantgids van Pijper Media en VVV Dinercheque, een restaurantcadeaukaart van VVV Nederland, breiden hun samenwerking uit.

Voorheen werkten Lekker en VVV Dinercheque vooral samen op advertentiegebied, nu gaan ze een stapje verder. Consumenten kunnen bijvoorbeeld een Dinercheque krijgen als ze een abonnement afsluiten op Lekker, of een gratis Lekker-editie krijgen via een specifieke Facebook-actie.

‘Wij zijn blij dat we samen met Lekker de twee voor ons belangrijke doelgroepen, consumenten die graag lekker wilenl eten en de restaurateur die kijkt naar mogelijkheden om meer klanten te binden en omzet te genereren, optimaal kunnen bereiken’ aldus Chantal Vergouw, productmanager VVV Dinercheque bij uitgever VVV Nederland.

‘Onze relatie verandert van advertentie partners naar content partners, waarbij we in staat zijn onze beider doelgroepen aan elkaar te verbinden’ aldus Annelies Pijper, hoofdredacteur van Lekker500 en Extra Lekker.’VVV Dinercheque en Lekker zijn ervan overtuigd dat hiermee de restaurantsector in Nederland nog beter ondersteund wordt.’

Lekker presenteerde maandag haar ranglijst voor 2016. Bekijk hier het volledige dossier. 

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.