The Avocado Show komt naar Schiphol

The Avocado Show komt naar Schiphol

Op de luchthaven Schiphol komt een vestiging van The Avocado Show. Dit melden Schiphol en HMSHost International in een gezamenlijke persverklaring. HMSHost exploiteert 79 horecapunten op de luchthaven.

Schiphol en HMSHost kondigen de komst van The Avocado Show aan in een persbericht waarin ze laten weten hun samenwerking ook de komende jaren voort te zetten.

De luchthaven werkt al sinds 1995 met HMSHost samen, die de grootste Food en Beverage-leverancier is met 79 horecalocaties op Schiphol.

Schiphol en HMSHost werken de komende jaren nauw samen aan nieuwe ontwikkelingen en concepten. Naast de komst van The Avocado Show gaat het hier om bijvoorbeeld de Soup & Bakery by De Verspillingsfabriek, waar verloren groenten een tweede leven krijgen.

Ook vond onlangs in samenwerking met HMSHost de introductie van vooraf en contactloos eten en drinken bestellen plaats.

The Avocado Show

The Avocado Show, opgericht door Ron Simpson en Julien Zaal, staat bekend om diens kenmerkende ‘Pretty Healthy Food’: visueel aantrekkelijke gerechten, ‘gemaakt van duurzame avocado’s.’

the avocado show

Het eerste restaurant ging meteen viraal dankzij de media-aandacht in meer dan zestig landen, waardoor honderden miljoenen views zonder enige reclame werden opgehaald en bijna 150.000 volgers op Instagram werden aangetrokken. Schiphol is al een heel klein beetje bekend met The Avocado Show, op de D-pier, achter de security, kunnen reizigers bij Café Flor de avocadofrietjes van The Avocado Show bestellen.

Recent kondigde het hippe avocado-concept zelf een forse uitbreiding aan van het aantal vestigingen.

Schiphol en F&B

Speerpunt in de vernieuwde samenwerking tussen HMSHost en de luchthaven  is de vernieuwde food & beverage strategie van Schiphol. In de nieuwe strategie staan flexibiliteit, kwaliteit, duurzaamheid en innovatie centraal. HMSHost heeft Schiphol het vertrouwen gegeven dit waar te kunnen maken.

De luchthaven is een proeftuin en springplank voor Nederlandse merken met een internationale ambitie. Zo bereiden partijen op dit moment de komst van Avocado Show voor. Ook zal op verschillende plekken in de terminal sneller van concepten worden gewisseld om hiermee aansluiting te houden op veranderende passagiersbehoeften en trends.

Walter Seib van HMSHost is verheugd dat Schiphol wederom heeft bijgetekend voor verdere samenwerking met zijn bedrijf. ‘We zijn verheugd dat we in tijden van COVID-19, waarin de sector voor grote uitdagingen staat, de samenwerking met Amsterdam Airport Schiphol kunnen voortzetten. Dat geeft nog meer waarde aan ons jarenlange partnership en het is tegelijkertijd een positief teken voor de industrie om te blijven geloven in de toekomst.’