Kwalitaria zet 6 nieuwe Mexicaanse producten op de kaart

Kwalitaria zet 6 nieuwe Mexicaanse producten op de kaart

Kwalitaria lanceert zes nieuwe seizoensproducten, geïnspireerd op het zonnige vakantieland: van een Mexicaanse frikandel tot de Nacho chicken burger.

De seizoensproducten zijn al een aantal jaar een vast onderdeel van het assortiment. Elk seizoen verschijnen er zes nieuwe producten op de menukaart, passend bij het seizoen. 'We blijven op deze manier vernieuwen en verrassen, en we verleiden onze gasten zo om regelmatig terug te komen,' vertelt Martijn Boone, marketing & sales directeur bij formulehuis FFC. 'Dit seizoen hebben de producten een Mexicaans tintje. Zo creëren we voor iedereen echt een vakantiegevoel, ook al blijf je deze zomer in Nederland.'

Van een Mexicaanse frikandel tot kapsalon

Nacho chicken burger

Volgens Kwalitaria bieden de nieuwe seizoensproducten voor elk wat wils. Wie Mexico zegt, zegt nacho’s, dus de Nacho chicken burger en de Pulled chicken special met friet en nacho’s passen helemaal binnen het thema.

Liefhebbers van gehakt kunnen hun geluk op met de Mexicaanse kapsalon en het Mexicaans broodje gehakt, en wie voor een hete zomer gaat, moet de pittige Mexicaanse frikandel proberen.

Bezorgen nog steeds populair

'Bezorgen is nog steeds booming', aldus Boone. 'In de coronaperiode zijn de online bestellingen bij ons door het dak gegaan en we zien dat de trend vooralsnog blijft aanhouden. Om het de consument zo eenvoudig mogelijk te maken, zijn we zijn op dit moment druk bezig met een nieuwe, gebruiksvriendelijkere bestelomgeving. Optimaal genieten en gemak, daar gaan we voor.'