Van Geloven pakt uit met Mora Snackfestival

Van Geloven pakt uit met Mora Snackfestival

Snackfabrikant Van Geloven lanceert medio april een nieuwe campagne onder het merk Mora. Geen muziekfestival, maar een Snackfestival, met een line-up van iconische Mora snacks kan het feestje bij iedere cafetaria gevierd worden.

Het Mora Snackfestival wordt grootschalig ondersteund door de inzet van radioreclame, YouTube en social media om zo alle snackliefhebbers van Nederland uit te nodig om langs te komen bij hun favoriete cafetaria. Bij aankoop van een Mora snack ontvangen cafetariabezoekers een kraskaart waarmee ze kans maken op één jaar lang gratis Mora snacks en vele andere leuke prijzen.

'Deelnemende cafetaria’s ontvangen naast Mora snacks een exclusief Snackfestival pakket om hun zaak in festivalsferen te brengen. Zo zetten we de experts van het snacken – cafetaria’s – in het zonnetje en maken we er samen een mooi feestje van in de cafetaria', aldus Kaylee Roeffen, brand manager bij Van Geloven.

Win één jaar lang gratis Mora Snacks

Niet alleen cafetariabezoekers maken kans op leuke prijzen. Ook deelnemende cafetaria’s maken kans op een jaar lang gratis Mora snacks. Voor meer informatie en deelname kunnen ondernemers terecht op de website van Van Geloven.