Johma is sinds mei 2012 in handen van AAC Capital. In die periode is de marktpositie in de Benelux versterkt en de export naar omringende landen gegroeid. Vooral met het eigen merk is terrein gewonnen en worden hoge marges behaald in de schappen van supermarktketens. Daarnaast worden producten onder private label gemaakt in opdracht van de winkelbedrijven. In België liggen de salades onder de merknaam Délio in de winkel. Het bedrijf, waar ongeveer 170 mensen werken, boekt dit jaar een brutobedrijfsresultaat van ongeveer 30 miljoen euro.
Saladeproducent Johma in de etalage

Salademaker Johma uit het Twentse Losser staat in de etalage voor zo'n 300 miljoen euro.
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



