Danny Deng slaat met restaurant Parkstad Plaza nieuwe weg in

Danny Deng slaat met restaurant Parkstad Plaza nieuwe weg in

Aanvankelijk stond voor het restaurant Parkstad Plaza in de tweede helft van juni een grootse verbouwing gepland. Toen kwam in maart de coronacrisis. Eigenaar Danny Deng besloot de verbouwing te vervroegen.

De Limburgse horecaondernemer, o.a. ook eigenaar van fusion restaurant Dadawan, wachtte na het uitbreken van de coronacrisis in Nederland geen moment en besloot direct al zijn restaurants te sluiten. Nog voor dit werd verplicht door het kabinet. Hij deed het uit voorzorg voor zijn gasten en zijn personeel.

Ondanks de stille periode, besloot Danny Deng deze kans te grijpen om door te pakken. Naast het verzorgen van duizenden wokmaaltijden voor de Limburgse ziekenhuizen en het regelen van mondkapjes voor de zorg, werd afgelopen periode met man en macht veel eerder begonnen aan de ingrijpende verbouwing. Op vrijdag 3 juli opent een geheel nieuw Parkstad Plaza haar deuren.

Nieuw interieur en nieuwe kaart

Een nieuwe entree met receptie, een compleet andere inrichting van de zalen en een volledig gerestaureerde keuken met vernieuwde keukenapparatuur liggen aan de basis van het nieuwe Parkstad Plaza. Ook hebben de koks gewerkt aan smakelijke gerechten die te proeven zijn bij de buffetten Rome, Paris, Shanghai, Tokyo en Las Vegas. De Fresh Market, Sweet Bakery, Smokey BBQ Corner, Teppanyaki Street en de Wok Street maken de nieuwe eetbeleving helemaal compleet. Alles staat nu in het teken van food, fun en family: de drie belangrijkste ingrediënten die een diner bij Parkstad Plaza zo speciaal maakt.

Deng: 'Afgelopen jaren heb ik heel veel gereisd, van Rome tot Las Vegas, om inspiratie op te doen in gerechten, horecabeleving en -uitstraling. Het is mijn droom om al deze invloeden te stoppen in ons nieuwe restaurant. De basisidentiteit van Parkstad Plaza zal hetzelfde blijven, maar de uitstraling zal totaal anders worden voor de gasten. Wij willen hiermee alle mensen uit Limburg, maar ook België en Duitsland, een volledig nieuwe verrassende horecabeleving geven.  Uiteraard met de nauwkeurig opgevolgde anderhalve meter regels.'