Ook ChouChou is door de beperkingen van de coronacrisis later opengegaan dan gepland, maar schaart zich nu in de rij nieuwe zaken aan de vernieuwde Scheveningse boulevard. Eerder al opende Meyer Beheer een vestiging van Moeke, en diezelfde eigenaar opent ook nog een Hard Rock Café. Won Yip opende een Foodhal aan de boulevard.
Ook Amrâth Kurhaus heeft plannen om de boulevard meer met het hotel te verbinden, en op de Pier draaiden de concepten van De Pier bv tot aan de coronasluiting prima.
ChouChou heeft een fotogeniek interieur: een opvallende vloer, kleurrijke lampen, gouden details en stoelen bekleed met ginkgo-bladeren; het is één grote eclectische mix van instagrammable hoekjes. Het vele gebruik van planten en botanische prints zorgen voor een frisse, rijke uitstraling. Het interieurdesign en montage van verlichting en geluid is van studio Dep (Design Electro Products), wat onder meer ook Gouds Glas ontwierp.
Het restaurant hanteert twee kaarten: een à-la-cartelunchkaart voor wie snel even wat wil eten voor of na een strandbezoek en een avondkaart met wereldse gerechten van alle continenten, waar gasten voor een vaste prijs (afhankelijk van de dag van de week €32,50 of €34,50) zoveel van kunnen bestellen als ze willen. Daarbij werkt ChouChou niet met een maximale tijd die gasten binnen mogen zijn, zoals sommige all you can eat-concepten. Onbeperkt is hier echt onbeperkt.