Het initiatief leverde veel media-aandacht op, waarbij het met name ging over positiviteit en kansen blijven zien. Hoe lastig dat soms ook is.
Jarno Schijven van De Heere van Meijel: 'De reacties naar ons waren hartverwarmend; waarbij met name een mailtje van de Limburgse ziekenhuizen ons bijzonder raakte. Al met al aan positiviteit geen gebrek; en daarmee voor ons de brandstof om deze actie gaande te houden.'
Ruilen van paperclip naar 1250 euro
De online veiling van alle gedoneerde producten en diensten uiteindelijk €1250 op. 'Het is een mooi bedrag en natuurlijk is het een druppel op een gloeiende plaat, maar wij zijn toch trots dat wij hier een steentje aan konden bijdragen.'
'Bovenop dat alles hebben we via diverse kanalen ook nog eens de nodige producten/diensten toegeschoven gekregen die we gaan overhandigen aan het personeel van enkele omliggende ziekenhuizen. Een mooi extraatje voor hen voor het harde werken in tijden van crisis. Kortom een mooi resultaat en dankbaar dat we dit samen met een aantal ondernemers en enkele donateurs mochten doen.'