Sligro-formule Plaza klaar voor groei

Sligro-formule Plaza klaar voor groei

Plaza - een B2C formule van Sligro - heeft een flinke metamorfose ondergaan. Tijdens de jaarlijkse Plaza Formuledag is de rebranding aan alle Plaza-ondernemers gepresenteerd.

Plaza is een soft-franchiseformule van Sligro waarbinnen fastservice- en eetcafé-ondernemers zich volledig kunnen focussen op hun onderneming.

De nieuwe huisstijl met slogan ’Lekker bij ons. Plaza’ doet recht aan dit gevoel van thuiskomen dat iedere Plaza-vestiging moet oproepen. Het nieuwe beeldmerk verwijst met een knipoog naar ‘thuis’ en ‘mijn Plaza’. De kleuren zijn naar de horecakleuren van nu gebracht: zwart-groen met warm geel en hout.

Nieuw startpunt

De rebranding is voor en door ondernemers tot stand gekomen. Jackie ten Westenend, formulemanager Plaza & Solutions-manager bij Sligro: 'Het vorige beeldmerk was tientallen jaren oud en deed geen recht aan het eigentijds ondernemerschap en de vakbekwaamheid van Plaza-ondernemers. Dankzij de nieuwe huisstijl krijgen zij de uitstraling die ze verdienen en krijgt Plaza voor gasten een duidelijke positionering.'

'We zijn extra trots op het resultaat, omdat we het samen hebben bereikt. Zeven ondernemers hebben actief bijgedragen aan de nieuwe stijl. Daarnaast is het tekenend dat de ondernemers zich in deze tijden bereid tonen om te investeren in de uitstraling van hun zaak.'

Over Plaza

Binnen Plaza behouden ondernemers hun zelfstandigheid, maar profiteren ze van de voordelen van een landelijke formule. Sligro ondersteunt ze bij zaken als merchandise, marketing, hygiëne-inspecties en trainingen. Hanna Polman, manager customer solutions: 'We zijn erg trots dat we ondernemers kunnen helpen om uit te blinken in hun vak. Sligro heeft alles in huis om deze prachtige formule groot te maken. Dankzij de nieuwe rebranding 'Lekker bij ons. Plaza' is Plaza klaar voor groei in de toekomst.'