Grolsch denkt dat zijn marktaandeel het komende jaar verder stijgt. Doordat er in Nederland over het algemeen jaarlijks minder bier gedronken wordt, blijft het afzetvolume hier gelijk. In het buitenland voorziet Grolsch verdere groei van het volume in onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Canada. Hoewel het bedrijf optimistisch is gestemd over de toekomst, wil het geen concrete prognose geven over financiële resultaten.
Winst Grolsch met vijf procent gestegen
Koninklijke Grolsch N.V. heeft over 2002 een stijging van de netto-winst met ruim 5 procent gerealiseerd tot € 30,1 miljoen. Het bedrijfsresultaat van ...
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.



