Horeca krijgt eigen tv-serie

Vanaf 6 september krijgt de horeca een eigen tv-serie. Yorin goes out, luidt de titel van de serie die op de gelijknamige commerciële tv-zender wordt uitgezonden. Dertien weken lang, iedere zaterdag vanaf 19.00 uur. Volgens Yorin wordt het een 'informatieve, trendy, lifestyle serie die hotels, restaurants en cafés op een aantrekkelijke manier in beeld brengt'.

Het door soapster Sander Foppele gepresenteerde programma wordt (mede) gefinancierd door Koninklijk Horeca Nederland. Items zijn onder meer: hotspots (nieuwe en/of bijzondere zaken), de BN’er en de horeca en de culi-rubriek Smaakmakers. Verder wordt een sollicitant gevolgd. Het Nationale Discothekenweekend (3, 4 en 5 oktober) zal eveneens aan bod komen. Ook de radiostations RTL FM en Yorin FM besteden aandacht aan ‘de moderne, professionele bedrijfstak, die toonaangevend is in de wereld’.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.