Het door soapster Sander Foppele gepresenteerde programma wordt (mede) gefinancierd door Koninklijk Horeca Nederland. Items zijn onder meer: hotspots (nieuwe en/of bijzondere zaken), de BN’er en de horeca en de culi-rubriek Smaakmakers. Verder wordt een sollicitant gevolgd. Het Nationale Discothekenweekend (3, 4 en 5 oktober) zal eveneens aan bod komen. Ook de radiostations RTL FM en Yorin FM besteden aandacht aan ‘de moderne, professionele bedrijfstak, die toonaangevend is in de wereld’.
Horeca krijgt eigen tv-serie
Vanaf 6 september krijgt de horeca een eigen tv-serie. Yorin goes out, luidt de titel van de serie die op de gelijknamige commerciële tv-zender wordt uitgezonden. Dertien weken lang, iedere zaterdag vanaf 19.00 uur. Volgens Yorin wordt het een 'informatieve, trendy, lifestyle serie die hotels, restaurants en cafés op een aantrekkelijke manier in beeld brengt'.
Krijg het beste van Misset Horeca in je mail
Misset Horeca houdt ambitieuze ondernemers op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de horecabranche. Schrijf je nu in voor de Misset Horeca-nieuwsbrief en ontvang gratis het actuele horecanieuws, praktische tips en adviezen op het gebied van ondernemerschap.
