Winnaars vijfde High Profile Internet Awards

De vijfde High Profile Internet Awards zijn gewonnen door evenementenbureau Amsterdam Events Company, partycateraar Ashford Party & Event Catering, ...

De jury vond dat deze websites het beste scoorden op criteria als navigatie, gebruiksvriendelijkheid, vormgeving, interactiviteit, actualiteit, inhoud en internetmarketing.

In de categorie bureaus waren ook Bevents bv (www.bevents.nl) en BINK (www.bink-online.nl) genomineerd. In de categorie evenementenlocaties grepen Passenger Terminal Amsterdam (www.ptamsterdam.nl) en Evoluon World Class Conference (www.evoluon.com) net naast de hoofdprijs. Albron Party Productions (www.partyproductions.nl) en Service Culinair Nieuw-Vennep bv (www.serviceculinair.nl) waren de runners up in de categorie partycateraars, terwijl Theater In Feite (www.theaterinfeite.nl) en Mr. Image Theatre (www.mrimage.nl) ‘next best’ waren in de categorie facilitaire dienstverleners.

De prijswinnaars werden maandagavond in Panama Nightclub in Amsterdam bekendgemaakt. De winnaars en de genomineerden kregen naast een award en een oorkonde ook een uitgebreid juryrapport met aanbevelingen over hun website mee naar huis. De jury bestond uit Richard Lamb, directeur van Trendwatcher.com, Lennart Koopmans, directeur van Option Alt en Huub Caris, Manager Events & Sponsoring van AXA Leven.

Op www.highprofileaward.nl uitgebreide informatie over de winnaars en genomineerden plus een volledig foto- en tekstverslag van het evenement, dat door ruim 700 opdrachtgevers en aanbieders uit de evenementenbranche werd bijgewoond. Martinair partyservice verzorgde de catering. De keukenbrigade van Martinair partyservice had zich voor deze speciale gelegenheid laten inspireren door het zogenaamde ‘Lounge & Mood Food – concept’.

Voorafgaand aan de prijsuitreiking was er dit jaar voor de tweede keer een symposium voor 200 genodigden over het thema ‘Internet & marketing’. Trendwatcher Vincent Everts ging in op de voorkeuren van bedrijven en consumenten. De High Profile directieleden Oscar Krechting en Ronald Dupuits legden de toegevoegde waarde uit van het internet in aanvulling op de gedrukte media. En Huub van Mierlo, directeur van eFocus, belichtte de mogelijkheden, valkuilen en het rendement van zoekmachine marketing.

Na afloop kregen de bezoekers de geheel vernieuwde High Profile Events Site Guide mee naar huis, de internetgids waarin duizenden websites van aanbieders uit de evenementenbranche staan vermeld. Tevens is in de Site Guide het internetonderzoek opgenomen dat High Profile Uitgeverij heeft uitgevoerd onder aanbieders en opdrachtgevers van bedrijfsevenementen. De uitreiking van de High Profile Internet Awards 2004 werd georganiseerd door 2.4C in samenwerking met Improve.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.