HSMAI congres over Sociale Media

HSMAI congres over Sociale Media

Beroepsvereniging HSMAI zet op haar congres 'Love @ First Site' op 20 mei Sociale Media in de schijnwerpers. Dit op basis van een enquête onder de leden.

De leden van het b-to-b netwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatieprofessionals in de gastvrijheidindustrie (HSMAI) werd recent gevraagd naar hun voorkeurthema’s. Daaruit kwam achtereenvolgens Sociale Media, Search Engine Optimalization, Google Analytics en Affiliate Marketing uit.

Voor het congres van 20 mei is gekozen voor Sociale Media. Het congres met de naam ‘Love @ First Site’ wordt gehouden in NH Leeuwenhorst in Noordwijkerhout.

De keynote spreker van het congres is William Bakker, director eBusiness van de toerisme organisatie voor Britisch Columbia en het brein achter de internetmarketing strategieën voor de Olympische Spelen in Vancouver.

‘Citymarketing, hotels, restaurants, evenementen, entertainment en transport: vrijwel alle bij de HSMAI vertegenwoordigde sectoren komen in beeld bij de Olympische Spelen. Daarom zijn we bijzonder content met deze branchebreed georiënteerde openingscase voor dit congres’, aldus HSMAI-directeur Hans Poortvliet.