1. De Troubadour bindt gasten én medewerkers met een eigen app
  2. Gasten Van der Valk opgelicht door hackers
  3. Hoe horecaondernemers meer tijd krijgen dankzij AI
  4. Just Eat Takeaway test bezorgrobots met AI in Zürich
  5. Amerikaans onderzoek: 'Bijna alle hoteliers investeren in contactloze technologie'
  6. Hoe De Beren AI omarmt: 'Sneller, consistenter, professioneler'
  7. Tips om no shows te voorkomen
  8. Samsung en Restaurant Europa lanceren innovatieve fine dining-ervaring
  9. Derde editie van Data Meets Hospitality in het teken van real-time data
  10. 6 stappen om je resultaat te verhogen met behulp van kunstmatige intelligentie
  11. Horeca digitaliseert, maar benut nog lang niet alle voordelen
  12. Online tool maakt aanpak seksueel grensoverschrijdend gedrag makkelijker
  13. Restaurant De Duikenburg flikt het: van verbouwing naar kijkcijferkanon
  14. Nederlanders willen terras op zonder gedoe: 48% ergert zich aan wachten op rekening
  15. Grootste f&b-conceptenbouwer ter wereld: 'Beleving als brandstof van hedendaagse horeca'
  1. Grip op giftige reviewcultuur: 'Niet meer publiek afgerekend zonder weerwoord'
  2. Drie concrete tips om in de horeca met ChatGPT aan de slag te gaan
  3. Hoe ga je om met AI in je horecazaak?
  4. Deze zaak is helemaal klaar met Thuisbezorgd: 'We laten ons niet meer uitknijpen'
  5. KHN Utrecht: 'Persoonlijk contact wint het van QR-code'
  6. Rendement verhogen in 2025? Eijsink deelt tips
  7. Krijg financiële grip op je zaak (voordat het te laat is)
  8. Deze innovaties en producten vielen op tijdens internationale vakbeurs EquipHotel
  9. Restaurant Dignità en Boutique Hotel de Leijhof winnen Lightspeed Hospitality Awards 2024
  10. Europees Hof van Justitie wijst prijsrestricties Booking.com af
  11. Zenchef doorbreekt stilzwijgen en belooft beter te gaan communiceren
  12. Valk Exclusief groep over AI-klantenservice: 'Gasten nauwkeuriger bedienen'
  13. Dankzij AI-platform laat Grand Hotel Huis ter Duin medewerkers beter presteren
  14. Eerste AI-restaurant van Nederland gaat verder als evenementenlocatie
  15. In de Michelin-app kunnen gasten nu reviews achterlaten voor de inspecteurs