1. Hoe De Beren AI omarmt: 'Sneller, consistenter, professioneler'
  2. Tips om no shows te voorkomen
  3. Samsung en Restaurant Europa lanceren innovatieve fine dining-ervaring
  4. Derde editie van Data Meets Hospitality in het teken van real-time data
  5. 6 stappen om je resultaat te verhogen met behulp van kunstmatige intelligentie
  6. Horeca digitaliseert, maar benut nog lang niet alle voordelen
  7. Online tool maakt aanpak seksueel grensoverschrijdend gedrag makkelijker
  8. Restaurant De Duikenburg flikt het: van verbouwing naar kijkcijferkanon
  9. Nederlanders willen terras op zonder gedoe: 48% ergert zich aan wachten op rekening
  10. Grootste f&b-conceptenbouwer ter wereld: 'Beleving als brandstof van hedendaagse horeca'
  11. Grip op giftige reviewcultuur: 'Niet meer publiek afgerekend zonder weerwoord'
  12. Drie concrete tips om in de horeca met ChatGPT aan de slag te gaan
  13. Hoe ga je om met AI in je horecazaak?
  14. Deze zaak is helemaal klaar met Thuisbezorgd: 'We laten ons niet meer uitknijpen'
  15. KHN Utrecht: 'Persoonlijk contact wint het van QR-code'
  1. Rendement verhogen in 2025? Eijsink deelt tips
  2. Krijg financiële grip op je zaak (voordat het te laat is)
  3. Deze innovaties en producten vielen op tijdens internationale vakbeurs EquipHotel
  4. Restaurant Dignità en Boutique Hotel de Leijhof winnen Lightspeed Hospitality Awards 2024
  5. Europees Hof van Justitie wijst prijsrestricties Booking.com af
  6. Zenchef doorbreekt stilzwijgen en belooft beter te gaan communiceren
  7. Valk Exclusief groep over AI-klantenservice: 'Gasten nauwkeuriger bedienen'
  8. Dankzij AI-platform laat Grand Hotel Huis ter Duin medewerkers beter presteren
  9. Eerste AI-restaurant van Nederland gaat verder als evenementenlocatie
  10. In de Michelin-app kunnen gasten nu reviews achterlaten voor de inspecteurs
  11. Terugfluiten Booking biedt mogelijkheden hotels directe inkomsten te verhogen
  12. Horeca in Nederland had weinig last van wereldwijde computerstoring
  13. Booking.com waarschuwt voor tsunami aan internetoplichting door AI
  14. Vooruitzichten Nederlandse hotelsector blijven goed: groei naar 40 miljoen hotelgasten in 2030
  15. NH Hotel Group wordt Minor Hotels Europe & Americas