FreshRecruitment
Sligro-formule Plaza klaar voor groei
Plaza - een B2C formule van Sligro - heeft een flinke metamorfose ondergaan. Tijdens de jaarlijkse Plaza Formuledag is de rebranding aan alle Plaza-ondernemers gepresenteerd.
Plaza - een B2C formule van Sligro - heeft een flinke metamorfose ondergaan. Tijdens de jaarlijkse Plaza Formuledag is de rebranding aan alle Plaza-ondernemers gepresenteerd.
Plaza 't Krûûspunt te Ameland is in mei gestart met de orderkiosken van De Digitale. Hiermee is Plaza 't Krûûspunt de 3e Plaza vestiging die de stap naar digitalisering maakt.
Men neme curry, ketchup en mayonaise. Men geve die aan creatieveling Rob Doorn van Plaza en Big Snack. Het resultaat: zeven verrassende en simpele sausrecepten waar je als cafetariahouder meteen mee aan de slag kunt.
Steeds meer ondernemers ontwikkelen hun eigen unieke loaded fries. Hugo van Wandelen van Plaza Jagershoef in Eindhoven presenteert zijn loaded fries Beiroet.
Op de eerste zonnige dagen van het jaar begint het bij elke Nederlander te kriebelen. Het terras lonkt weer! Hoe stel je als cafetaria-ondernemer je terras samen, zodat jouw stek als eerste is gevuld? En kies je voor bediening of self service? Hier volgen tien aandachtspunten voor het perfecte cafetariaterras.
Jackie ten Westenend van Sligro staat voor flinke uitdagingen. Zo moet zij de dalende trend van het aantal aangesloten ondernemers bij Plaza en Big Snack zien om te buigen. Hoe? 'Door de bestaande kracht van de formules verder uit te bouwen en nieuwe initiatieven te ontplooien, want dat is nodig. Dat vinden wij en dat vinden de ondernemers.'