FreshRecruitment
Grip op giftige reviewcultuur: 'Niet meer publiek afgerekend zonder weerwoord'
Starfeed is de naam van een nieuwe tool die horecaondernemers helpt in de strijd tegen de vaak giftige reviewcultuur op internet.
Starfeed is de naam van een nieuwe tool die horecaondernemers helpt in de strijd tegen de vaak giftige reviewcultuur op internet.
Visrestaurant Crabbetje in Leiden viert in februari zijn 33-jarig jubileum. En heeft daar alle reden toe.
Slechte reviews met één ster, topreviews met vijf sterren. Restaurant Mossels & Meer in Oostkapelle krijgt online veel te verwerken, nu het publiek weet dat peuters en baby's na half 6 niet welkom zijn in de zaak. Hun verhaal werd volgens de eigenaar meer dan anderhalf miljoen keer gelezen.
Ondernemers voorzien van adviezen om aan het eind van het jaar meer winst over te houden. Horeca-adviseur Franck Evers en zijn compagnon Frank Laumen schreven er een boek over: Essentiële horeca management strategieën voor de nieuwe generatie. Misset Horeca mag 15 tips weggeven. In dit tweede deel 7 tips over marketing.
Een discussie over een geannuleerde reservering in de Amerikaanse stad Boston, heeft het restaurant en de eigenaar veel slechte publiciteit opgeleverd. Het verhitte gesprek, via Instagram, werd gedeeld op sociale media en meer dan een miljoen keer bekeken.
Bas van Heezik van eetcafé De Baron in Utrecht wordt landelijk nieuws als hij ervoor kiest om met gestrekt been de confrontatie aan te gaan met de in zijn ogen onterechte en vaak anonieme negatieve recensies. 'Ik heb dit gedaan voor al mijn collega's die worstelen met een groot probleem, waaraan niemand iets doet.'