Hotels investeren royaal in terrassen

Hotels investeren royaal in terrassen

Hotel investeren het meest in hun terras dit jaar in vergelijking met andere sectoren in de branche. Zelfs iets meer dan strandtenten. Gemiddeld legde ...

Dat blijkt uit de inschrijfformulieren van de Misset Horeca Terras Top-100, de ranglijst met de honderd beste horecaterrassen van ons land die op 9 juli verschijnt.

Gemiddeld investeert een horecabedrijf dit jaar 11.267,18 euro in een terras. Hotels trekken met 22.527,27 beduidend meer de knip. Restaurants leggen dit jaar gemiddeld 9.840,33 op tafel om hun terras aan te kleden. Strandzaken investeren 21.568,18 euro om hun terras zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor gasten.

Meer Terras Top 100-nieuws:

De beste voorbereiding op het terrasseizoen

Van maart t/m juni gaan mystery guests en vakjuryleden – ervaren horecaondernemers en oud-winnaars – op pad om honderden terrassen te bezoeken.Ze letten op alles wat telt voor je gasten: hoe word je welkom geheten, is het terras netjes, hoe goed kent het team de kaart? Na afloop krijg je een helder rapport met scores en tips waar je echt wat aan hebt. En natuurlijk maken we de 100 beste terrassen bekend tijdens een knallende uitreiking!
Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.